Talijanski crossover je prošao kuru pomlađivanja i temeljito prerađen ulazi u novu modelsku godinu. Za razliku od nekih konkurenata u Fiatu se nisu zaustavili na estetskim novinama i banalnostima poput dizajna naplataka, već su odlučili mijenjati i sadržaj. Red je spomenuti opcijska full LED svjetla, više kroma i atraktivniji dizajn odbojnika.
Tako s ovim modelom na scenu dolazi nova generacija turbo benzinaca koji nisu samo 20% štedljiviji, već su i proporcionalno tiši. A to je kod troclilindraša puno.
Fiat 500X je prošao kroz 75.000 sati simulacija, 60.000 sati testiranja i preko pet miliona prijeđenih kilometara. S ve to je bilo potrebno za razvoj nove generacije turbo motora, koju čini modularna struktura, pokretana cilindrom zapremine 0.33 litre. Stoga ponuda starta od tri cilindra i 1.0 litre, odnosno 120 KS i 190 Nm u kombinaciji šestostepenog mjenjača. Cilindar više i imamo 1.3 jedinicu sa 150 KS i 270 Nm, ali s DCT mjenjačem. U ponudi ostaje i 1.6 E-torq sa 110 KS.
Na raspolaganju su i tri dizelaša Multijet II serije, a kreću od 1.3 jedinice s 95 KS I 200 Nm, pa preko 1.5 (120 KS I 320 Nm) do 2.0 motora sa 150 KS I 350 Nm te opcijskim AWD pogonom.
S novim izdanjem uvrštena je i bogatija oprema, kako sigurnosna (sistem prepoznavanja znakova i sl.), tako i ona za ugodu predvođena 7-inčnim zaslonom Uconnect sistema. Ponuda je koncipirana kroz tri razine, i to Urban, City Cross i Cross. Inače, enterijer vozila je temeljito obnovljen, te je sada još kvalitetniji i pregledniji, stoji u saopćenju.
Fiat je za promociju novog modela odlučio iskoristiti filmski klasik, odnosno franšizu “Povratak u budućnost“. U nastavku pogledajte kako je to ispalo. Mi ćemo samo reći da se ne sjećamo kad je neka video-reklama u jednom danu prikupila gotovo dva milna prikaza.