Download-ujte našu aplikaciju

17:25 / 17.10.17

Član Uprave Mercatora Igor Maroša: Zašto smo odlučili vratiti Mercator u BiH

U organizaciji marketing agencije Altermedia i Akademije Finance, u Sarajevu će se 26. oktobra, u Hotelu Hills, održati četvrti Sarajevo Marketing Summit. 

Borba za tržište, kupce i nove investitore postaje sve dinamičnija i u tom ambijentu brzih promjena i novih tehnologija marketing igra ključnu ulogu. Jedan od brendova, koji je prije nekoliko godina, na veliku žalost potrošača, otišao iz BiH je Mercator.

Međutim, ovih dana smo svjedoci velikog povratka ovog popularnog lanca trgovina u našu zemlju. Zašto se Mercator odlučio vratiti u BiH, iz prve ruke će saznati učesnici Sarajevo Marketing Summita, na kojem će predavati član Uprave Mercatora Igor Maroša.

Gospodine Maroša, možete li ukratko opisati situaciju u kojoj se našao Mercator u BiH?

Mercator BiH je, unutar integracijskih procesa, predao Konzumu BiH u najam svoje trgovine u 2014. godini. Stupanjem na snagu Lex-Agrokora započeli smo razgovore o rješavanju situacije u BiH, gdje smo se, prvenstveno radi nepovjerenja dobavljača, susreli s velikim izazovima u poslovanju Konzuma te također u nekim Mercatorovim trgovinama.

Kako je došlo do odluke da se Mercator vrati? Kakav je odnos kupaca u BiH prema Mercatoru?

O tome ću detaljno govoriti na Sarajevo Marketing Summitu. Ukratko, ključni oslonac nam je bio jak Mercatorov brend u BiH, jer vjerujemo da još uvijek možemo kompleksnu situaciju okrenuti u korist nas, potrošača i dobavljača.

Koje su to marketinške aktivnosti koje trenutno poduzimate za uspješan povratak Mercatora u BiH?

Kupci u načelu imaju pozitivan odnos prema Mercatoru i sjećaju nas se po odličnom asortimanu. U pripremama za rebrending trgovina se tako fokusiramo na sljedeća tri elementa: asortiman i uslugu (kratkoročno) dok će se promjene u vezi s Pika karticom desiti uskoro nakon samog rebrendinga. U zadnjem razdoblju smo obogatili asortiman, dodali smo nekoliko hiljada proizvoda s kojim želimo pokazati da je Mercator još uvijek vodeći u regiji što se tiče raznolikosti ponude, kako domaće, tako regionalne i međunarodne. To je nedostajalo u tzv. Konzumovom razdoblju. Dobavljači vrlo pozitivno prihvaćaju povratak Mercatora jer su s Mercatorom imali dugoročne pozitivne odnose kako na komercijalnom tako i na finansijskom području.

Učesnik ste Sarajevo Marketing Summita, šta očekujete od ovog događaja?

Prije svega bih čestitao organizatorima na odličnoj ideji i što nas već četvrtu godinu za redom uspijevaju iznenaditi dobrim programima i izvrsnim predavačima. Što se tiče mog učešća, ja ću govoriti o brendovima, odnosno kako pristupiti oživljavanju brenda. Upoznat ću učesnike o "pozadini" marketinških aktivnosti povratka maloprodajnog lanca Mercator u BiH. Za uspješan povratak potrebno je provjeriti trenutni položaj marke kod potrošača, kako povezati prošlost brenda sa sadašnjim, kako prepoznati rizike i kako postaviti marketinški pristup povratka marke na tržište. Zapravo, zanimljivo i korisno za svakoga ko želi osvježiti pozicije svojih robnih marki da se vrate na popis kupovine svojih potrošača.

I za kraj, ko je za vas marketinška superzvijezda?

Što se tiče "moje" superzvijezde, neka ona za sada ostane tajna, koju ću vam otkriti na samom Summitu, 26. oktobra.

Više informacija o programu, predavačima i kotizacijama na www.marketing-summit.ba