Download-ujte našu aplikaciju

15:46 / 10.09.17

Detoksikacijski program koji daje rezultate: Uklonite šećer iz organizma za samo deset dana

Ako se borite s viškom kilograma i pokušavate smršati, sigurno ste doživjeli fazu kada se kilogrami više ne tope.

Slatkiše zamijenite voćem i povrćem FOTO: ILUSTRACIJA
Slatkiše zamijenite voćem i povrćem FOTO: ILUSTRACIJA

Ako je odgovor “da” na bilo koje od sljedećih pitanja, onda definitivno trebate ovaj detoksikacijski program. Vjerujte, rezultate ćete osjetiti već nakon deset dana. 

Dijabetes

- Imate li preddijabetes ili dijabetes tipa 2?
- Imate li veliki trbuh?
- Patite li od prekomjerne težine?
- Osjećate li snažnu želju za slatkišima i ugljikohidratima?
- Imate li problema s gubitkom tjelesne težine?
- Imate li visoke trigliceride, nizak HDL (dobar) holesterol ili povišen šećer u krvi?

Ovisnost o hrani

- Jedete li i kada niste gladni?
- Osjećate li tromost nakon jela?
- Osjećate li se loše zbog prehrambenih navika ili izbjegavate određene aktivnosti zbog prehrane?
- Osjećate li se loše kada smanjite unos šećera i bijelog brašna
- Trebate li jesti nezdrave namirnice da biste se osjećali dobro?

1. Nivo toksičnosti

Jeste li ikada doživjeli nadutost, refluks, bolna crijeva, bol u zglobovima ili mišićima, omaglicu, probleme s pamćenjem ili raspoloženjem, sinusitis ili alergijske simptome?

2. Smirite se i napravite duboku analizu trenutne situacije

Ovisnost o hrani jednaka je kao i ovisnost o drogama. Ne možete se odviknuti preko noći, ali ni naviknuti na nezdrave namirnice ili velike i učestale količine. Prvo što trebate napraviti jest smiriti se i napraviti analizu trenutne situacije. Razmislite o tome koliko kilograma želite izgubiti, koliko dugo će to trajati, koju metodu za skidanje kilograma ste odabrali. Ono što svakako trebate napraviti je prestati konzumirati slatkiše, umjetne zaslađivače i sve oblike šećera. Oni samo usporavaju metabolizam, pohranjuju masti u tijelu i potiču žudnju za hranom. Zatim morate eliminirati svu hranu koja sadrži trans masti. Pročitajte deklaraciju prije kupovine namirnica i ograničite se na svježe i neprerađene.

3. Izbjegavajte kalorične napitke

Pića koja sadrže šećer ili neku vrstu umjetnog zaslađivača imaju više kalorija nego što možete zamisliti. Pokušajte izbjeći gazirane napitke, sokove, sportske i energetske napitke, ledeni čaj, kafu s dodacima. Šećer iz tih napitaka ide direktno u vašu jetru gdje otežava i usporava probavu.

4. Proteini daju energiju

Započnite dan s obilnim proteinskim doručkom i imat ćete više energije. To će spriječiti pretjerani unos hrane tokom dana i dati vam energije za sve aktivnosti. Također, konzumirajte zdrave namirnice između obroka poput orašastih plodova ili raznih sjemenki. Meso neka bude glavni obrok, ali pripazite na količinu koja ne smije biti veća od vašeg dlana.

5. Jedite zdrave ugljikohidrate

Vjerojatno ne znate da je povrće bogato ugljikohidratima i da ga možete konzumirati onoliko koliko vam se sviđa. Brokula, karfiol, kelj, šparoge, grašak, gljive, luk, tikvice, paradajz, komorač, patlidžan, artičoke i paprike bi trebali biti prvi na popisu. Izbjegavajte krompir, slatki krompir, žitarice i grah.

6. Nemojte izbjegavati masti

Nemojte izbjegavati masnoće jer se od njih nećete udebljati. One održavaju dužu sitost te daju dodatnu energiju i snagu. Slobodno konzumirajte maslinovo ulje, kokosov maslac i druge izvore omega 3 masti.

7. Očekujte povremenu žudnju za hranom

Kada šećer padne u krvi, tijelu je potrebo dati dodatno gorivo. Prije nego što dođete do automata sa slatkišima i nezdravim grickalicama ili restorana s brzom hranom, osvijestite da je vaše tijelo hram i da su to bezvrijedne kalorije. Uvijek morate biti spremni na takve situacije. Unaprijed pripremite paketić orašastih plodova, voća, povrća, lososa ili nečeg drugog.

8. Riješite se stresa

Stres je naš neprijatelj i trebali bismo ga svesti na minimum ili u potpunosti eliminirati. Kortizol, koji se luči, kada smo pod stresom, potiče glad i to obično za nezdravom hranom. Kada ste pod stresom i osjetite želju za grickanjem nečega što ne biste smjeli, pričekajte koju minutu i duboko udahnite. Istraživanja pokazuju da duboki udisaji aktiviraju vagus, snop živaca koji šalje signale iz mozga u trbuh, ali i umiruje simptome stresa.

9. Smirite upalu

Upala izaziva neravnotežu nivoa šećera u krvi i potiče glad. Dokazano je da je drugi izvor šećera i trans masti, kao što su gluten i mliječni proizvodi, mogu izazvati upale u tijelu. Pokušajte ih izbaciti iz prehrane u ovih 10 dana. U početku će biti teško jer je tijelo naviklo na te namirnice, ali nakon nekoliko dana će se oporaviti od šoka. Osjećat ćete se bolje i imat ćete više energije.

10. Spavajte

Nedostatak sna potiče glad, naročito za šećerom i rafiniranim ugljikohidratima. Te namirnice stvaraju neravnotežu u hormonima, stoga tokom noći osigurajte barem osam sati sna.