Download-ujte našu aplikaciju

14:49 / 04.09.17

Kalorijske bombe: Ukoliko želite smršati, ove napitke obavezno izbacite iz kuhinje

Ukoliko želite da izgubite višak kilograma, pored redovne tjelovježbe, morate itekako paziti na ishranu, ali i na ono što pijete. 

FOTO: ILUSTRACIJA
FOTO: ILUSTRACIJA

Zbog prekomjerne konzumacije ovih osam pića vrlo lako možete dobiti na težini, ili upravo oni mogu biti razlog zbog kojeg ne možete skinuti višak kilograma.

1. Punomasno mlijeko

Mlijeko je važno za zdravlje kostiju i zuba. Međutim,  ako je vaš cilj mršanje, onda biste trebali smanjiti konzumaciju punomasnog mlijeka i potražiti izvor kalcija u drugim proizvodima koji nisu mliječni, poput brokule i žitarica.

2. Proteinski shake

Prehrana bogata proteinima je vrlo važna, pogotovo ako vježbate i želite izgraditi mišićnu masu. Aliako želite smršati, a ne bavite se pretjeranom fizičkom aktivnošću, onda biste trebali izbjegavati konzumaciju proteinskog shakea nakon treninga, piše Zadovoljna.hr.

3. Svježi sok

Svježi sokovi dobra su opcija s vremena na vrijeme, ali njihovo prečesto i prekomjerno ispijanje nije idealno. Sadrže velik broj kalorija i šećera te vam neće pomoći pri gubitku kilograma. Bolje je da umjesto cijeđenih sokova, jedete voće.

4. Smoothie

Odlično piće koje je puno svježeg voća i ostalih namirnica po vašem ukusu. No, ako smoothie konzumirate svaki dan u prekomjernoj količini onda su velike šanse da ćete dobiti na težini, a ne izgubiti.

5. Koktel

Koktelima rijetko ko može odoljeti, ali stvarno biste trebali. Naime, voćni kokteli i oni koji sadrže više alkoholnih pića prepuni su kalorija.

6. Posebna kafa

Rijetko ko danas ne konzumira kafu. Jutarnja, podnevna, pa još neka u toku dana...Ponekada ni sami ne znamo tačan broj koliko smo ih popili. To je uredu ukoliko pijete običnu crnu kafu, bez šećera, ali ako pijete kafu s mlijekom, šlagom, sladoledom, cappuccino ili neku drugu vrstu kafe, onda konzumirate i veliki broj kalorija.

7. Energetski napitak

Oni koji nisu obožavatelji kafe često znaju posegnuti za energetskim napicima. Ono na što trebate obratiti pažnju jeset hranjiva vrijednost, odnosno broj kalorija i količina šećera, jer većina takvih napitaka upravo ima itekako visok udio kalorija i šećera.

8. Kupovni sokovi

Kupovni sokovi su krcati šećerom jer sadrže umjetna sladila i konzervanse. Njih, ukoliko želite smršati, trebate zaobilaziti u širokom luku.