Download-ujte našu aplikaciju

15:34 / 21.11.17

Koja hrana remeti san: Ove namirnice ne smijete jesti prije spavanja, budit ćete se umorni

Otkrivamo koja hrana remeti san i trebalo bi je izbjegavati prije spavanja, ali i koje namirnice potiču oslobađanje melatonina, hormona odgovornog za kvalitetno spavanje.

Ne jedite kasno, pogotovo masno i prženo
Ne jedite kasno, pogotovo masno i prženo

Prema istraživanju Sleep Health Foundation (Fondacije za zdravo spavanje) iz Australije, mnogi ljudi ne spavaju dovoljno - prosječno spavaju manje od sedam sati.

Određena hrana remeti san, ali postoji i ona koju je poželjno jesti prije spavanja, jer potiče kvalitetnije spavanje. Na primjer, puretina je dobar izbor, jer sadrži velike količine triptofana - aminokiseline koja pomaže kod oslobađanja melatonina, hormona odgovornog za dobar san.

Triptofan se također nalazi u drugoj hrani bogatoj proteinima. Dr. Jessica Redmond kaže kako nedostatak triptofana dovodi i do nedostatka serotonina, poznatog kao - hormon sreće. Također, želite li dobro spavati, ne jedite nakon 20 sati i izbjegavajte alkohol, prenosi Daily Mail.

Namirnice koje pomažu da bolje spavate: puretina, piletina, riba, jaja, mliječni proizvodi, svježe trešnje, sušene trešnje, sok od trešnje, lisnato povrće, avokado, banane, med, bademi, orasi, zob.

Želite li dobar san, ne jedite ovo prije spavanja: masnu hranu, prženu hranu, čips, sladoled, jako začinjenu hranu, alkohol, kafu.

Tagovi: Hrana san buđenje
Izvor: 24sata.hr