Download-ujte našu aplikaciju

09:39 / 19.04.17

Načelnik Vogošće Edin Smajić: Zbog Prve transverzale godinama su me ismijavali, a sada smo blizu njene realizacije

Načelnik Vogošće Edin Smajić u razgovoru za Faktor govorio je o ujedinjavanju komunalne privrede u Kantonu Sarajevu, izgradnji saobraćajnica i ponovnom saobraćanju trolejbusa zvanog “čežnja“.

Edin Smajić: Treba desetak miliona maraka da trolejbus  ponovo krene prema Vogošći
Edin Smajić: Treba desetak miliona maraka da trolejbus ponovo krene prema Vogošći

Hoće li se Vogošća priključiti komunalnom holdingu koji kantonalni premijer Elmedin Konaković pokušava napraviti već dvije godine?

- Općina Vogošća opredijeljena je strateški da se komunalna privreda u Kantonu Sarajevo ujedini. Kako će se doći do holdinga - pretpostavljam da će se prvo napraviti konzorcij sličnih preduzeća, ali prije toga treba osigurati da ta preduzeća pozitivno posluju. Što se prije to uradi, bit će bolje.

Od završetka rata nizaju se obećanja da će trolejbusi ponovo ići do Vogošće. Znate li kada će se to i desiti?

- Vožnja trolejbusom još je "čežnja", iako je logično i to potvrđuje i struka da je to dobro rješenje za građane Vogošće. U ovom trenutku za ovaj projekat nedostaje još desetak miliona maraka, ali niko ova sredstva ne može osigurati. Dakle, još su ostala samo obećanja.

Cestovna povezanost Grada Sarajeva i Vogošće veoma je loša. Šta se planira uraditi da se riješi ovaj problem?

- Nakon 40 godina razmišljanja došli smo u situaciju da Vlada KS donese odluku i predvidi u budžetu sredstva za Prvu transverzalu, jer su uvidjeli da je ova saobraćajnica najznačajnija za Sarajevo. Šest godina insistiram na izgradnji transverzale i u početku su me na tome ismijavali. Nadam se da će se ove godine riješiti imovinsko-pravni odnosi u općini Centar i dijelom na teritoriji Vogošće. Takozvana srednja dionica od Bara do Hotonja možda će biti završena tokom ove godine. Prva transverzala riješit će saobraćajne gužve prije svega u centralnom dijelu Sarajeva. Kažu da će ovaj projekat koštati oko 300 miliona maraka, a kada se završi, od toga ćemo u kantonu direktno i indirektno svi dobiti milijarde maraka koristi.