Download-ujte našu aplikaciju

12:21 / 22.10.17

Odlični saveznici: Pet namirnica u borbi protiv simptoma PMS-a

Mnoge žene bore se sa simptomima PMS-a koji se javljaju prije svake menstruacije, a mogu uključivati snažne grčeve i glavobolje, promjene raspoloženja, anksioznost i depresiju.


Istraživanja pokazuju da određene namirnice mogu pomoći kod mnogih simptoma PMS-a.

Ispitajte djelotvornost ovih pet namirnica.

Maslac od kikirikija

Kikiriki i maslac od kikirikija vrlo su važan alat za dobro raspoloženje. Kikiriki je bogat vitaminom B6 i magnezijem. Magnezij pomaže u poboljšanju raspoloženja reguliranjem serotonina koji pomaže u borbi protiv depresije. Vitamin B6 također pomaže tijelu u proizvodnji melatonina - hormona koji regulira funkcije spavanja. Povećan unos magnezija, kalcija i vitamina B6 može pomoći sa grčevima.

Špinat

Ako patite od akni, povezanih s PMS-om, pokušajte jesti više špinata. Ovo lisnato zeleno povrće puno je vitamina A koji pomaže u borbi protiv akni, suhe kože i štiti od UV zraka. Špinat je također dobar izvor kalcija, koji prema jednoj velikoj studiji smanjuje simptome PMS-a kao što su glavobolja, grčevi, promjene raspoloženja i žudnja za hranom.

Losos

Nemate energije? Pod stresom ste? Izaberite losos. Bogat omega 3 masnim kiselinama, losos pomaže u popravljanju raspoloženja, a pospješuje i funkcije mozga. S toliko mnogo B vitamina, također može dati i energiju. Povežite to s visokim nivoom vitamina D i dobit ćete obrok koji također pomaže u smanjenju stresa i napetosti.

Tamna čokolada

Ako žudite za tamnom čokoladom, slobodno je jedite. Bogata je antioksidansima i povećava cirkulaciju. Snižava krvni pritisak i puna je magnezija koji pomaže kod umora i razdražljivosti.

Banane

Neke žene pate od grčeva dva dana prije početka menstruacije. Pokušajte dodati bananu ili dvije u prehranu. Bogate su kalijem koji je odličan za borbu protiv grčeva.