Download-ujte našu aplikaciju

11:45 / 11.04.17

Ovu bitku možete dobiti: Kako se dugoročno riješiti celulita

Celulit je problem s kojim se susreće većina žena. Danas o njemu znamo gotovo sve, no unatoč tome veliki broj žena protiv celulita vodi neuspješnu bitku.

Kako biste tome napokon stali u kraj, u svoju svakodnevnu rutinu uključite što je više moguće raspoloživih metoda protiv celulita, no pritom imajte na umu da je jedini način da se trajno riješite “narandžine kore” promjena određenih životnih navika.

1. Prehrana

Nepravilna prehrana jedan je od najčešćih uzroka pojave celulita, stoga je razumljivo da je promjena prehrambenih navika prvi korak u borbi protiv njega. Umjesto radikalnih promjena odlučite se za postepeno uvođenje namirnica koje su učinkovite u borbi protiv celulita, a izbjegavajte one koje mu doprinose.

U prehrani biste trebali izbjegavati: slanu i masnu hranu, crveno meso, punomasne mliječne proizvode, rafinirane proizvode od žitarica poput bijelog brašna, hljeba i riže, pretjeran unos ugljikohidrata, prehranu siromašnu vlaknima, alkohol i gazirana pića.

Protiv celulita su učinkoviti: sirovo voće i povrće, namirnice bogate vitaminom C i kalijem, ružmarin, ljuta paprika, maslačak, kopriva.

2. Unos tekućine

Dovoljnim unosom tekućine potaknut ćete izlučivanje toksina koji se nalaze u masnom tkivu, a time i poboljšati dovod kisika te ubrzati metabolizam.

Držite se pravila o najmanje 2 litre tekućine dnevno.

Običnu vodu možete zamijeniti i konzumacijom određenih namirnica (poput lubenice) ili čajeva (za prevenciju celulita preporučuju se zeleni i čaj od koprive jer potiču cirkulaciju i detoksikaciju organizma).

3. Tjelovježba

Redovna tjelovježba jedna je od najvažnijih pretpostavki uspješne borbe protiv celulita. Posebno su korisne kardiovaskularne vježbe (brzo hodanje, trčanje, rolanje, vožnja bicikla, plivanje…), koje doprinose sagorijevanju masti i tako pomažu u sprječavanju nastanka celulita.

Preporučuje se tjelovježba u trajanju od najmanje 45 minuta, 4 puta sedmično. Kardiovaskularne vježbe kombinirajte s vježbama snage i rezultati će ubrzo biti vidljivi.

4. Anticelulitne masaže

Anticelulitna masaža prilično je učinkovita protiv celulita, a njeni rezultati mogu potrajati dugo vremena. Međutim, ukoliko ovu metodu ne kombinirate s prethodnima, celulit će se nakon nekog vremena ponovno pojaviti.

Anticelulitna masaža djeluje tako što razbija postojeći celulit. Osim u kozmetičkim salonima, možete je napraviti i kod kuće, a za bolje rezultate prilikom masaže koristite eterična ulja. Najbolje je raditi masažu kada su mišići opušteni, a u tome vam može pomoći topla kupka. Masirajte uvijek u smjeru srca, kako biste potaknuli cirkulaciju.

Ukoliko se ipak odlučite prepustiti stručnim rukama, bit će vam potrebno 8-10 tretmana u kozmetičkom salonu, i to u slučaju početnog stadija celulita. Što celulita ima više, bit će potrebno i više tretmana.

5. Anticelulitne kreme

Anticelulitne kreme pomažu u borbi protiv celulita, a uz to čine kožu elastičnijom i zdravijom. Potrebno ih je nanositi dva puta dnevno – ujutro i navečer, a za bolje rezultate kombinirajte ih s anticelulitnom masažom. Najučinkovitije anticelulitne kreme su one koje u sebi sadrže kofein, l-karnitin, retinol, bršljan, mentol, divlji kesten, ekstrakt Centelle asiatice…

6. Eterična ulja

Anticelulitna eterična ulja na prirodan način razgrađuju tvrdokorni celulit. Ona dopiru do najdubljih slojeva kože i potiču optok limfe, vensku i arterijsku cirkulaciju te direktno djeluju na otapanje masnog tkiva.

Eterična ulja potrebno je pomiješati s neutralnim uljem, pri čemu se u bočicu stavlja upola manje kapi eteričnog ulja nego što je u njoj mililitara neutralnog ulja. Protiv celulita posebno su učinkovita eterična ulja limunskog eukaliptusa i limunske trave, ružmarina, kadulje, bršljana, đumbira, grejpa, čempresa, cimeta, borovice, cedra…

Dodajte nekoliko kapi ovih eteričnih ulja baznom ulju (ulje lješnjaka, bademovo, jojobino, suncokretovo, maslinovo ulje…) i umasirajte ga u područje zahvaćeno celulitom.