Download-ujte našu aplikaciju

19:55 / 06.06.17

Sedam vježbi koje će vaše tijelo transformisati u samo četiri sedmice

Set vježbi koji vam donosimo u nastavku ovoga teksta za samo četiri sedmice će u potpunosti transformisati vaše tijelo.

Uopće vam ne treba posebna oprema već samo dobra volja i 15 minuta vašeg vremena svakoga dana. Sve što morate uraditi jeste da se pridržavate uputa koje vam donosimo. Prvu i posljednju vježbu trebate raditi po dvije minute, a sve ostale vježbe tokom jedne minute svaku. Između vježbi možete odmoriti 10 sekundi. 

PLANK 

 

Kako raditi vježbu: Plank je statična vježba u kojoj je samo važno da pravilno držite svoje tijelo. Slijedite primjer koji vidite na fotografiji.

Rezultati: Ako se vježba radi kako treba rezultati će biti vidljivi na stomaku, leđima, butinama nogama i rukama. Također, poboljšava držanje i čvrstoću mišića.

SKLEKOVI

Kako raditi vježbu: Inicijalni položaj je plank sa zategnutim rukama. Potom, spuštajte se što niže tako da vaša leđa i noge budu u što ravnijem položaju.
Rezultati: Utiče na grudi, ruke i mišiće u predjelu abdomena.

VJEŽBE BEDRENIH MIŠIĆA I STRAŽNJICE

 

Kako raditi vježbu: Stanite na sve četiri i ispružite u isto vrijeme desnu nogu i lijevu ruku u ravnoj liniji. Zatim ih vratite i kratko laktom dodirnite koljeno. Ponovite vježbu pa onda promjenite nogu i ruku.
Rezutati: Odlična vježba za cijeli torzo. Kača većinu leđnih mišiča, stražnjice i struka.

ČUČNJEVI

Kako raditi vježbu: Stanite na noge tako da vam stopala budu u ravni sa ramenima. Potom radite vježbu kao da ćete sjesti na imaginarnu stolicu sa nogama i koljenima u istoj liniji i pravim leđima. Možete držati ravnotežu tako da ispružite ruke ispred sebe. Potom se podignite što sporije možete.
Rezultati: Jača mišiće stražnjice, članaka i bedara.

TRBUŠNJACI

Kako raditi vježbu: Lezite na leđa sa rukam ispruženim iznad glave te raširenim koljenima. Polako se podignite i dodirnite svoje nožne prste ispruženim rukama. Potom ponavljajte vježbu.

Rezultati: Jača mišiće i topi masnoće.

TRBUŠNJACI I VJEŽBE ZA STRAŽNJICU

Kako raditi vježbu: Oslonite se na ruke i stopala kako bi osjetili napetost u leđima. Podignite jednu nogu koliko god možete pa i ostatak tijela bez oslonca na drugo stopalo.

Rezultati: Jača mišiće struka, stomaka, i stražnjice.

STRUK

Kako raditi vježbu: Lezite na stomak sa rukama savijenim u laktu i njihovim držanjem u predjelu lica. Podižite vaše tijelo koliko možete, noge i glavu u isto vrijeme. Ostanite u toj poziciji jednu sekundu pa se ponovo vratite.

Rezultati: Tonira i jača sve mišiće.

Izvor: Bright Side