Download-ujte našu aplikaciju

09:29 / 19.05.17

U prestižnoj Palači Sponza u Dubrovniku Mirsada Baljić slavi veliki jubilej

Istaknuta bh. slikarica i dugogodišnja članica Udruženja likovnih umjetnika BiH (ULUBiH) Mirsada Baljić slavi značajan jubilej. Sutra u Palači Sponza u Dubrovniku otvorit će svoju 50 samostalnu izložbu koju je nazvala "Snoviđenje", piše portal Coolstyle. 

Baljić: Istaknuta slikarica
Baljić: Istaknuta slikarica

U prestižnom prostoru Palače na koji se čeka godinama na termin, a priliku da izlažu dobiju samo rijetki, Baljić je izlagala prije dvije godine. A zanimljivo je i da je upravo na tom mjestu prije 30 godina imala jednu od prvih izložbi, i tako započela svoju bogatu umjetničku priču, na kojoj bi joj pozavidjeli i mnogi svjetski umjetnici.

- Bilo je to 1987. godine. Uspjela sam dobiti termin u Sponzi u jeku sezone, za vrijeme Dubrovačkih ljetnih igara, i to zahvaljujući mom dragom prijatelju, velikom čovjeku i umjetniku Zuki Džumhuru. Pomogao mi je da odaberem slike i pošaljem na konkurs. Rekao mi je: "Evo, ove pošalji i bit će sve uredu". I tako je bilo - prisjetila se Baljić.

Na izložbi za čiju organizaciju se posebno pobrinula njena sestra Džemila Dilberović, uspješna modna dizajnerica iz Dubrovnika, koja djeluje pod sloganom "Lella Design", pokazat će 50 djela iz svog bogatog opusa, simbolično povodom 50. izložbe, a koja je posvećena njihovim roditeljima Đulsi i Mehi.

- Da moj otac nije preminuo prije osam mjeseci, sada u maju, on i moja majka, slavili bi 60 godina ljubavi i zajedničkog života. Zato ovu izložbu posvećujem njima - istakla je Baljić.

Rođena je u Čapljini gdje je završila i gimnaziju. Nakon toga uči slikarstvo i ulazi u svijet umjetnosti. Akvarel je njena dominantna slikarska tehnika, a njena djela slave život. Organizovala je 50 samostalnih izložbi i učestvovala na oko 100 kolektivnih izložbi. Član je udruženja likovnih umjetnika BiH (ULUBiH). Ima status istaknutog samostalnog umjetnika. Voditelj je galerije "Preporod". Živi i radi u Sarajevu.

- Njene su mimoze tihe sonate čiji se pijev jedva čuje, ali se čuje u sazvučju tihe dragosti, gotovo opipljive, a pune tajnovitosti. Slikarica daje nazive svojim slikama. Ali su ti nazivi produkt poetske imaginacije i oni sa slikama stoje u jednom komplementarnom odnosu, odnosu međusobnog dodira, ali ne i pune identifikacije onoga sto se zbiva na slici. Ona se udaljava od trenutačnosti raspoložena i postaje svevremena - kao igra i svjetlost kao izvorni prostor te igre - o Mirsadinom radu napisao je 2001. godine Vojislav Voja Vujanović.