Download-ujte našu aplikaciju

21:28 / 10.10.17

Uskoro odluka Eurowingsa: Neizvjesna utrka između Mostara i italijanskog Trapanija

Ostalo je još nekoliko sati do proglašenja pobjednika, kojem će kompanija Eurowings omogućiti avionsku povezanost s nekim evropskim destinacijama. Naime, trka između Mostara i italijanskog Trapanija je neizvjesna i vodstvo se mijenja iz sata u sat, jer je razlika izuzetno mala. 

Glasanje uskoro završava  FOTO: ARHIV
Glasanje uskoro završava FOTO: ARHIV

- Sutra je finalno glasanje a ako Mostar bude prvi po okončanju glasanja uvodi se linija između Mostara i Kölna, no ako i ne pobijedimo, s obzirom na to da smo ušli među prva tri mjesta, kompanija Eurowings će sigurno i to razmatrati – kazao je za Faktor jedan od čelnih ljudi mostarskog Aerodroma Marko Đuzel.

Mostarci su svoj zadatak ozbiljno shvatili i počeli glasati, a glas za novi let s mostarskog aerodroma možete dati do sutra na http://www.vote-and-fly.com/

Druga priča koja je već odavno otvorena s Eurowingsom, napominje Đuzel, jeste linija Mostar - Stuttgart, no odgovora još nema. Rukovodstvo Aerodroma polaže velike nade u ove pregovore.

Također, velika su očekivanja i od pregovora s kompanijom Croatia Airlines oko povezivanja sa Zagrebom. Kako kaže Đuzel, u narednih mjesec dana bi pregovori trebali biti okončani. Ukoliko bi odgovor bio potvrdan, linija Zagreb - Mostar bi bila aktivna dva puta sedmično. A upravo u ovom momentu uvođenje novih linija bi bilo prijeko potrebno jer se Mostarski aerodrom ne može pohvaliti brojem putnika u ovoj sezoni. 

- Nije bila sezona za pohvale, jer čak 90 posto naših putnika je vezano za Međugorje i vjerski turizam, a kada se dese izjave po pitanju Međugorja kako je to bilo ove godine, to se odmah reflektira na naš promet. Konkretno, to se odnosi na Italijane, tu bilježimo pad, dok se broj turista iz Bejruta povećava konstantno - ističe Đuzel, te dodaje da je za ovu sezonu oko 40.000 putnika prošlo kroz Mostarski aerodrom.

Mostarski aerodrom je 2012. godine imao poslijeratni rekord u broju putnika (79.000), a i dalje je rekordna godina u historiji 1990., kada je Mostar imao promet od 86.000 putnika.

Prema ocjenama stručnjaka, aerodrom ima savršenu poziciju (Mostar, Međugorje, Trebinje i druge za turizam potencijalne destinacije), te se shodno tome očekuje od nadležnih da posvete više pažnje njegovom razvoju.

Zahvaljujući sredstvima Federalnog ministarstva saobraćaja, HNK i Mostara, nastavlja se s infrastrukturnim projektima. Do kraja godine, ističe Đuzel, očekuje se proširenje kapaciteta, konkretnije širenje platforme za još jedan parking te uvođenje rasvjete na pisti za noćne letove.