Download-ujte našu aplikaciju

22:19 / 20.04.17

Uvedite male promjene: Šest super trikova stručnjaka za sjajnu figuru do ljeta

 Uz male preokrete u prehrani i uvođenjem ciljanih vježbi, do ljeta bi vaš san o ravnom trbuhu i divnoj figuri mogao biti ostvaren. Ove promjene nisu velike ali mogu učiniti čuda za vaše tijelo.

Pokušajte promijeniti navike FOTO: ILUSTRACIJA
Pokušajte promijeniti navike FOTO: ILUSTRACIJA

1. Kokosovo ulje za vitak struk

Studija brazliskih naučnika je otkrila da pretile žene koje su za vrijeme dijete svakodnevno vježbale pola sata, izbacile iz prehrane zasićene masnoće i uzimale 30 ml ulja kokosa u struku "gube" više centimetara nego žene koje su na rigoroznim dijetama. Kokosovo ulje zaslužno je za taj efekt jer potiče probavu i izbacivanje viška vode iz organizma, a također ubrzava metabolizam.

2. Brži trbušnjaci za formiranje mišića

Trbuh uvijek bolje izgleda ako je zategnut, a to se jedino može postići vježbanjem, prvenstveno trbušnjaka. Iako je dobro raditi bilo kakve trbušnjake, ubrzavanje tempa aktivira mišiće znatno više nego veći broj trbušnjaka. Zato za pločice na trbuhu vrijedi pravilo "manje je više, ali samo ako je brže", otkrivaju fitness treneri.

3. Borovnice tope masnoće

Borovnice su idealan saveznik ravnog trbuha, utvrdila je studija Univerziteta Michigan. Borovnice se mogu jesti svježe ili zamrznute, a najbolja je kombinacija s jogurtom. Borovnice su bogate antioksidantima koji potiču brže sagorijevanje kalorija, ubrzavaju protok krvi i sprečavaju nakupljanje masti, osobito na području trbuha.

4. Dva jaja za doručak i ravan trbuh za večeru

Dva kuhana jaja idealan su doručak s nutricionističkog aspekta, jer pružaju organizmu potrebne nutrijente, a što je najvažnije daju osjećaj sitosti i ne napuhuju. Također, proteini u jajima ne uzrokuju nakupljanje masnih naslaga, pa ih je dobro jesti ako je vaš cilj mršavljenje i smanjivanje obima struka.

5. Više smijeha za manji trbuh

Depresija i stres usko su povezani s nakupljanjem masnih naslaga na trbuhu jer remete redovitu prehranu. Zbog toga dolazi do naglog pada šećera u krvi, ali i prejedanja koje pospješuje taloženje sala na struku. Takva vrsta masnoća se najteže gubi, pa umjesto brige radije pozovite prijatelje na druženje i priuštite si dozu smijeha, koji jača trbušne mišiće.

6. Raženi kruh i peciva sa žitaricama od cijelog zrna

Vlakna iz žitarica saveznik su vitke linije. Razne sjemenke žitarica možete miješati i u salate te druga jela, a svakodnevno potičite probavu zdravim žitaricama te će se uz vježbanje rezultati na trbuhu brzo primijetiti.