Download-ujte našu aplikaciju

10:49 / 19.05.17

Zaokret koji će obradovati kupce: Civic donosi brojne novosti

Od automobila, koji je većina kupaca zaobilazila zbog visoke cijene, Civic se pretvorio u model koji donosi ponajbolji odnos uloženog i dobijenog u kompaktnoj klasi, jer već osnovna oprema oduševljava.

Honda Civic napravila je radikalni zaokret. I dok je izgled na tragu prošle dvije generacije, koje su podijelile mišljenja, pod limom je gotovo sve drugačije. Civic se odrekao genijalnih "čarobnih" stražnjih sjedala, koja su se mogla preklapati i namještati na desetke načina, no zato će ostale promjene razveseliti potencijalne kupce. Novi Civic je sada gotovo 450 cm dugačak, ima stražnju klupu prostranu kao u automobilu srednje klase i prtljažnik od raskošnih 478 litara, što je rekord klase. I dalje "svojeglava" unutrašnjost sada je mnogo ergonomičnija.

Vozne karakteristike su bolje zbog boljeg rasporeda mase, nižeg težišta, potpuno novog ovjesa i novih benzinskih motora. Osnovni benzinski motor sada je trocilindrični turbo od jedne litre i čak 129 KS, a iznad njega je sportski 1,5 turbo sa 182 KS. Novi motori su oko 30 posto snažniji od dosadašnjih (1,4 i 1,8), što uz otprilike istu masu znači bolja ubrzanja.

Novi model je i tiši od prethodnika, a najviše oduševljava oprema. Dizajnom je Civic i dalje potpuno drugačiji od tipičnih konkurenata. Osnovni model u seriji ima adaptivni tempomat, koji automatski održava razmak i sistem za zadržavanje u svojoj voznoj traci te u određenim situacijama na autocesti i otvorenoj cesti može voziti sam. U seriji su i drugi detalji koje konkurencija dobro naplaćuje: automatska duga svjetla, grijana prednja sjedala, stražnji parking senzori, automatski klima-uređaj i alufelge od 16 inča. Sve to, uz motor od 129 KS, košta oko 38.000 maraka, što je jeftinije nego u Njemačkoj. Ako tako opremite konkurenta, najjeftiniji će biti na razini Civica, a skuplji stoje i preko 50.000 maraka. Honda je preokrenula svoju filozofiju i to bi im se moglo isplatiti.