navbar

COOLSTYLE

faktor
search
search
search
Vole ga djeca i roditelji

Priča o crtiću koji je osvojio svijet i zaradio dvije milijarde dolara

AUTOR: Faktor
Objavljeno: 20.03.2025. u 17:15
get url
text
FOTO: Screenshot/Youtube - Bluey - Official Channel
Kreator planetarno popularne serije za djecu "Bluey" australski redatelj i scenarist Joe Brumm inspiraciju je pronašao u svakodnevnim situacijama sa svojim dvjema kćerkama.
- Sve te male svađe ili emotivne situacije dolaze iz posmatranja moje djece - rekao je Brumm. Njegova ideja pretočena je u seriju koju su producirali Queensland’s Ludo Studio uz podršku ABC-ja i BBC-ja. 
Već prva epizoda od sedam minuta osvojila je srca gledatelja, među kojima je bio i pozorišni producent Andrew Kay.
- Nikad nisam vidio dječji crtić koji tako iskreno prikazuje stvarni život - kaže Kay prisjećajući se epizode "Spy Game".
Jedan od ključnih razloga popularnosti serije među roditeljima su likovi roditelja Bandit i Chilli, koji prikazuju ravnotežu roditeljstva – iscrpljujuće, frustrirajuće, ali predivno i ispunjavajuće. Psihologinja dr. Pamela Rutledge ističe: "Oni modeliraju pozitivne roditeljske obrasce – potvrđuju emocije, potiču rješavanje problema i dijele vlastite greške, čime daju roditeljima nadu da nisu sami u svojim izazovima."
No pravi uspjeh "Bluey" nije samo na ekranima. Brend vrijedan čak 2 milijarde dolara proširio se na turizam, obrazovanje, roditeljstvo i putovanja. Djeca govore australskim slengom, porodice planiraju putovanja inspirirana lokacijama iz serije, a Disney je Blueyja uveo u svoje hotele i brodove.
Brend je proširen na knjige, podcaste, igračke, albume, odjeću, posuđe, hotelske sobe, grupe na društvenim mrežama, pa čak i igru za mobitele. No iako mnogi pokušavaju replicirati uspjeh "Bluey", Andrew Kay vjeruje da je ovako nešto teško ponoviti.
- Joe Brumm stvorio je nešto izvanredno, a kad imate priliku raditi na tome, znate da je to trenutak koji se možda više neće ponoviti - kazao je. 
search icon
prikaži komentare (0)
POVEZANO