U tri nova promotivna filma koji se fokusiraju na umjetnost, kuhinju i šoping u metropoli, Ministarstvo kulture i turizma Republike Turske, Istanbul predstavlja još širem krugu publike.
Pod nazivima "Okusi Istanbula su u trendu", "Šoping u Istanbulu je u trendu" i "Umjetnost u Istanbulu je u trendu", kratki filmovi ističu ovaj živahni i raznolik grad kao popularnu destinaciju koja predstavlja širok spektar iskustava, kako za kratkoročne tako i dugoročne posjetitelje. Filmovi će se emitovati na TV-u i digitalnim kanalima u 178 zemalja.
Bogata historija, brojni kulturni događaji
Predstavljajući posjetiteljima različite avanture u gotovo svakom okrugu, Istanbul je riznica historijskih građevina – naslijeđe gradske prošlosti – i sve šire umjetničke i kulturne scene. "Umjetnost u Istanbulu je u trendu" posvećena je jedinstvenoj historiji grada, pozivajući se na Aja Sofiju, koja se smatra "osmim svjetskim čudom". Film također ističe Atatürkov kulturni centar, koji je ponovo otvoren prošle godine sa obnovljenom strukturom, zajedno s muzejima moderne i savremene umjetnosti kao što su İstanbul Modern i Santral İstanbul. Osim toga, "grad koji nikad ne spava" ima opsežan kalendar umjetničkih i kulturnih događaja tokom cijele godine kao što su Sajam savremene umjetnosti u Istanbulu i Beyoğlu Culture Route Festival.
Različiti okusi u svakoj ulici
Hrana Istanbula je oduvijek bila veoma cijenjena. Pod utjecajem brojnih civilizacija koje su oblikovale ovaj grad, istanbulska kuhinja je prekrasan razlog za istraživanje grada. "Okusi Istanbula su u trendu" naglašava raznoliku gastronomsku tradiciju ovog grada na raskrsnici Evrope i Azije. Film počinje tradicionalnim turskim doručkom i turskim čajem u šoljama u obliku tulipana koji se poslužuju u restoranima i popularnim kafićima, od kojih neki imaju pogled na Djevojačku kulu. Približavajući se večeri, u restoranima sa pogledom na Bosfor se nude slatke meze. Film također ističe dezerte poput svjetski poznate baklave i güllaça - tradicionalnog turskog dezerta pripremljenog od kukuruznog škroba, ružine vodice, mlijeka i šećera, uz tursku kafu i rahat lokum. Prikazana su ukusna jela kao što su köfte (ćufte), kebab i döner, kao i ulični prodavači koji prodaju simit – popularno tursko pecivo. Predstavljeni su brojni gradski fini restorani i opcije međunarodne kuhinje, ne ostavljajući sumnje da Istanbul obećava nezaboravno kulinarsko iskustvo.
Globalni centar za šoping je Istanbul
Kao najveći i najrazvijeniji grad u Turskoj, Istanbul se ističe širokim mogućnostima kupovine u rasponu od historijskih bazara preko konceptualnih trgovina do sofisticiranih butika. Kapali čaršija, jedan od najstarijih trgovačkih centara na svijetu, nudi posjetiteljima mogućnost da kući ponesu autentične uspomene: ručno tkane tepihe, ručno oslikane keramičke pločice, tradicionalne setove za čaj i druge zanimljive suvenire. Butici specijalizovani za turske dizajnere pozivaju ljubitelje mode da dodaju jedinstvene komade u svoje garderobe, dok međunarodni i svjetski poznati brendovi obiluju kvartovima Taksim i Nişantaşı, dva od najživljih trgovačkih kvartova u gradu. Osim toga, širom grada postoje ekspanzivni trgovački i zabavni kompleksi.