Kultni brend Moschino pravi je dokaz da moda ne poznaje granice. Njihovi komadi uvijek se ističu originalnošću, a pojedine kolekcije izgledaju kao da su ispale iz crtanog filma i pravi su mamac za klikove i lajkove na društvenim mrežama.
Novi kreativni direktor brenda, brazilac Adrian Appiolaza, nastavio je u istom tonu, a umjesto da komadi izgledaju kao da su ispali iz crtanog filma, oni ovoga puta izgleda kao da su ispali iz kuhinje.
U novoj kolekciji za proljeće/ljeto 2025. možemo vidjeti torbe u obliku hljeba, i to raznih vrsta, poput tradicionalnog malog hljeba rosetta ili pak nešto poznatijeg baguetta, a tu su i papirnate vrećice u koje pakujemo hljeb i povrće.
Ipak, glavna je zvijezda nove kolekcije torba u obliku celera.
Taj ekstravagantni dodatak, izrađen od napa kože, pokazuje Moschinov jedinstveni duh, a doslovno spaja modu i humor. Svaki detalj pažljivo je oblikovan kako bi nalikovao pravom celeru – od prirodnih nijansi zelene do trodimenzionalnih listova ojačanih žicom, što im omogućuje da se prirodno njišu.
Čak je i cijena "prava sitnica". Za nju treba izdvojiti pozamašnih 3700 eura.