Naime, pjevačica i glumica udružila je snaga sa najboljom prijateljicom i bivšom menadžericom Theresom Mingus i poslovnim partnerom Morganom Brutocaoom, pa je trio kreirao capsule kolekciju kupaćih kostima za brend La'Mariette.
- Bilo nam je zaista zabavno poigrati se sa kreiranjem kupaćih kostima jer i Theresa, Morgan i ja tako volimo provoditi vrijeme na otvorenom. Nakon pregledanja uzoraka, omiljena boja mi je bila ljubičasta, a željela sam izbjeći uobičajene boje kao što su crvena i bijela. Ljubičasta je imala poseban izgled, a mjestimično smo dodali boje kao što su zelena i neonska – badić doista postaje vaše univerzalno odijelo, bez obzira kako ga nosili - kazala je pjevačica.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Kolekcija, koja je dostupna u trgovinama, sadrži šest stilova: dva gornja dijela, dva donja, jednodijelni kupaći kostim te sarong koji se također može nositi kao top. Svi dijelovi kupaćeg kostima su u istom upečatljivom printu nazvanom "Aura," a dostupni po cijenama od oko 80 do 200 KM.
- Za nastanak printa "Aura" inspiracija je bila Selena. Njena aura blista u svemu što radi, a mi želimo da svi ostali osjete takav transformirajući učinak - rekao je Brutocao.
No, ovo nije prvi put da Selena sa brendom La'Mariette učestvuje u dizajniranju kupaćeg kostima.
View this post on Instagram
Brend je 2019. godine lansirao liniju kupaćih kostima pod imenom "Krahs" koja je Seleni omogućila kreiranje najprodavanijeg modela koji je uspješno sakrio ožiljke od operacije transplantacije bubrega.
Godinu kasnije, Gomez je otkrila ožiljak u plavom bikiniju s patentnim zatvaračem.