Stari način oglašavanja preko reklama ili reklamnih spotova, koje kompanije same rade, polako odlazi u historiju. Zamjenjuje ga digitalni oblik na društvenim mrežama.
U tome su se već uveliko ispraksirale neke slavne zvijezde koje na ovaj način "vrte" milione.
Britanski "Daily Mail" objavio je listu poznatih osoba koje su u protekloj godini najviše zaradile na najpopularnijoj društvenoj mreži Instagram.
Prema njihovim podacima najtraženiji u ovome je Cristiano Ronaldo, koji je od ovakvog oblika reklamiranja "prikupio" nevjerovatnih 47,8 miliona dolara.
Od ukupno 49 sponzoriranih objava u protekloj godini, od kojih su većinom za velike kompanije poput sportske kuće Nike, Ronaldo je u džep stavio pozamašan iznos novca.
Odmah nakon njega, na listi se nalazi još jedan fudbaler i to njegov najveći rival, Argentinac Lionel Messi. Barcelonin igrač u protekloj godini zaradio je od oglašavanja na Instagramu 23,3 miliona dolara.
Ima ugovor sa sportskim brendom Adidas, američkim proizvođačem čipsa Lays, te brendom nakita Jacob & Co.
Za godinu, putem društvenih mreža, Messi je objavio 36 reklamnih poruka.
Treće mjesto ove liste zauzela je jedna žena. Mlada manekenka i članica reality porodice Kendall Jenner u 2019. je, putem oglašavanja na Instagramu, zaradila 15,7 miliona dolara.
Dvadesetčetverogodišnja manekenka ima nekoliko partnerskih ugovora od kojih se ističe onaj sa brendom cipela Stuart Weitzman, a isto tako ambasadorica je i kozmetičke kompanije Estée Lauder.
Slavnu trojku u stopu prati bivši fudbaler David Beckham sa zarađenih 10,7 miliona dolara, pjevačica Selena Gomez sa osam miliona dolara, koje je zaradila od Instagram oglašavanja.