Jamie Lee Curtis, koja je postala svjetski poznata zvijezda,
otkrila je u intervjuu za CBS-ovu emisiju "60 Minutes" razlog zbog kojeg je
prihvatila angažmane za promociju proizvoda poput čarapa L’eggs, jogurta
Activia i rentanja automobila Hertz, iako je njena glumačka karijera bila u
punom usponu.
Iako je u to vrijeme snimala filmske hitove poput "A Fish Called
Wanda" i "True Lies", koji su joj donijeli brojne nagrade, Curtis je rekla da je
reklame radila kako bi mogla provoditi više vremena sa svojom djecom ističući da je kao zaposlena majka nesavršena, piše
Hollywood Reporter.
- Mi to sve radimo, izgledamo kao da smo uspjele, ali istina je da se osjećamo
loše zbog vremena provedenog daleko od njih - objašnjava kako
je balansirala između karijere i roditeljstva.
Curtis ima dvoje djece s mužem Christopherom Guestom - kćerku Annie, koju su usvojili 1986. godine, i kćerku Ruby, usvojenu 1988.
godine.
Curtis je nedavno osvojila svog prvog Oscara za ulogu u "Everything
Everywhere All at Once", a bila je nominirana za BAFTA i SAG
nagrade za ulogu u "The Last Showgirl".