Celulit, je jedna od najomraženijih riječi za žene, a označava nakupine masnoća koje se često javljaju na bedrima, stražnjici i trbuhu, ostavljajući na površini kože dojam rupica.

Iako nije još sasvim poznato šta ga uzrokuje, zna se da je češći kod žena nego kod muškaraca - čak 80 do 90 posto žena koje su prošle kroz pubertet i manje od 10 posto muškaraca ima celulit.

Različite su teorije zašto je to tako, a mnogi smatraju da uzrok celulita može biti višak hormona estrogena, loša cirkulacija ili način na koji je povezano tkivo ispod kože.

Genetika, težina, spol, dob i debljina kože mogu utjecati na vidljivost celulita i premda ga se nemoguće riješiti u potpunosti, možemo smanjiti njegovu vidljivost.

Dermatolozi ističu da kreme, masaže i tretmani u tome pomažu kao i vježbanje, no dok „napadamo“ celulit izvana, ne smijemo zanemariti ni ono šta radimo iznutra, odnosnu hranu koju redovno konzumiramo.

Određene namirnice potiču nastanak i vidljivost celulita, dok druge pomažu u reduciranju njegove vidljivosti te ljepšem izgledu kože.

Hrana koja potiče nastanak celulita:

Procesirane namirnice

Salame, supe iz vrećice, slani umaci ili soja sosa bogati su solju što uzrokuje zadržavanje vode u tijelu i rezultira vidljivijim celulitom.

Šećer

Već odavno znamo da šećer nije dobar za nas, a isto vrijedi kada je u pitanju celulit. Zato su namirnice poput kolača, sokova, ali i bijelog hljeba na crnoj listi jer zbog povećanog nivoa šećera u krvi, u tijelu se stvaraju i čuvaju masne naslage.

Kafa

Velike količine kafe mogu imati negativan utjecaj na nastanak celulita. Velike količine kafe mogu uzrokovati adrenalni umor, ali i zadržavanje tekućine u tijelu.

No, kozmetički preparati s kafom i kofeinom, koji se koriste na koži, mogu pomoći u smanjenju vidljivosti celulita.

Mliječni proizvodi

Smatra se da mlijeko i mliječni proizvodi potiču stvaranje estrogena, hormona koji se povezuje s nastankom celulita, pa se umjesto njih preporučuju alternative poput zobenog ili bademovog mlijeka.

Namirnice koje smanjuju vidljivost celulita:

Losos

Hrana bogata omega-3 kiselinama dobra je za organizam i kožu, pa je poželjno na jelovnik uvrstiti losos, srdele i kamenice, ali i lanene sjemenke te orašaste plodove.

Voće i povrće

Neka istraživanja su pokazala da hrana bogata polifenolima koji se nalaze u ljubičastom voću i povrću - poput cvekle, ljubičastog kupusa, nara, borovnica, jagoda, malina, ribizla i brusnica - može pomoći u smanjenju vidljivosti celulita, navodi HuffPost.

Voda

Šest do osam čaša vode dnevno potrebno je kako biste hidratizirali kožu, što je nužno kako bi se smanjila vidljivost celulita.

Čajevi

Čaj od kamilice pomaže da bolje spavate i smanjite stres koji može pridonijeti razvoju celulita, pa se preporučuje šoljica prije spavanja. Zeleni čaj sadrži antioksidanse koji tijelo čine zdravim.

Izvor: Faktor