Barry Callebaut AG, koji stoji iza svjetski poznate švicarske čokolade, klijentima nudi pristup metodi printanja personaliziranih dizajna, stoji u izjavi kompanije.
Tehnologija će prvo biti dostupna kroz njihov Mona Lisa brend koji izrađuje čokoladne dekoracije i figurice.
Nakon godina eksperimentiranja s printanjem čokolada, Callebaut je otkrio kako će tačno ostvariti ovaj proces, a njegovi printeri sada mogu printati na hiljade komadića u kratkom vremenu.
Callebaut je prošlog mjeseca kazao da globalno tržište stagnira kroz tri mjeseca od novembra, a kompanija Lindt & Spruengli u SAD-u planira zatvoriti 50 trgovina.
Klijenti zainteresirani za printanje čokolada mogu osmisliti vlastiti dizajn, veličinu i oblik, a krajnja će se kreacija moći koristiti za deserte, vruće napitke i peciva.
Međutim, obožavatelji čokolade će na personalizirane slastice morati pričekati još koju godinu. Barry Callebaut će prvo sarađivati s posebnim klijentima prije nego krenu u drugu fazu proizvodnje i njihova će prva mušterija biti nizozemski lanac hotela Van der Valk.
Na kraju, potrošači bi bi mogli imati i 3D printere za čokoladu kraj aparata za kafu u kuhinjama, prenosi MSN.