Ništa vas bolje tokom hladnih jesenjih dana i večeri neće ugrijati kao domaća supa sa knedlama koje ste sami pripremili.

Ova supa blagotvorno će djelovati na organizam, pogotovo na disajne organe, i ako ste prehlađeni.

U nastavku saznajte kako pripremiti supu i domaće knedle i to na tri načina:

Potrebni sastojci za supu: pola pileta, mrkva, celer, peršun, jedan manji krompir, jedan manja prepečena glavica luka, nekoliko zrna bibera, peršunov list, so.

Knedle za supu – prvi način: u tanjir stavite malo ulja u kašičici, dodajte jedno jaje i dobro izmiješajte. Dodajte pet, šest kašika griza i na vrh noža praška za pecivo, pa izmiješajte. Kašičicom vadite knedle i polako ih spuštajte u šerpu u kojoj ste već iskuhali piletinu sa povrćem i začinima. Kuhajte dvije, tri minute. Dodajte peršunov list i supa je spremna za posluživanje.

Drugi način: umutite bjelance u čvrsti snijeg, dodajte žumance i malo ulja te četiri, pet kašika griza. Sve dobro izmiješajte, vadite kašičicom knedle i spuštajte u šerpu.

Treći način: jedno bjelance umutite u čvrsti snijeg viljuškom, pa dodajte malo griza (četiri kašike), izmiješajte, vadite kašičicom knedle i spuštajte u šerpu.

Izvor: Faktor