Bolovi u stomaku obično ne traju dugo, možda nekih sat do dva. I obično nestaju sami od sebe. Međutim, ako se često borite s ovim problemom, a lijekovi vam ne pomažu, gubite na težini, imate krv u stolici, povraćate i imate temperaturu, svakako se trebate obratiti svom ljekaru.

Bez obzira na uzroke donosimo vam nekoliko rješenja koja će vam pomoći da bol u stomaku prestane.

Jedite jogurt i pijte mlijeko

Ako se nosite sa stalnim stomačnim tegobama poput nadutosti, jogurt vam može pomoći da vaš probavni sistem bude u vrhunskom stanju. Međutim, iako je dosadna, nadutost općenito nije veliki razlog za zabrinutost.

Osim toga, bolovi u stomaku mogu dovesti do drugih bolova poput žgaravice i iritacije jednjaka. Lijek koji sigurno imate u kući za žgaravicu je mlijeko. Dovoljno je da popijete čašu mlijeka, jer ono neutaralizira kiselinu koju proizvodi želudac.

Izbjegavajte začinjenu i brzu hranu

Konzumiranje začinjene hrane prije spavanja je uobičajeni krivac za refluks kiseline. Ovo stanje se često javlja noću, kada ste u ležećem položaju. Kiselina putuje u jednjak i grlo, uzrokujući žgaravicu, grlobolju ili napade kašlja.

Ako osjećate bol u stomaku odmah nakon obroka, vjerovatno ste jeli prebrzo, previše i vjerovatno nezdravu brzu hranu.

Najbolje je rješenje da izbacite brzu hranu i usporite za stolom. Ako niste ovisnik o brzoj hrani, a još se osjećate loše poslije obroka, trebali biste provjeriti žučnu kesu. U tom slučaju obavezno posjetite ljekara.

Povećajte unos vlakana i vježbajte više

Zatvor je vrlo čest kod žena. Postoji teorija da postoji hormonska razlika između muškaraca i žena, te da je zbog toga ženama potrebno mnogo više vremena da probave i eleminiraju hranu. Stoga, ako osjećate simptome zatvora poput nadimanja ili gasova, dodajte više vlakana u svoju prehranu. Svoj tanjir napunite sa što više voća, povrća i integralnih žitarica.

Također, i neaktivnost može uzrokovati i zatvor. Vježbajte 30 minuta dnevno i budite hidrirani.

Pijte vodu i čajeve

Kada krenete trčati (ili radite bilo koju vrstu vježbanja), možda ćete osjetiti malo boli u stomaku. To je tipično mišićno-koštani bol uzrokovan dehidracijom ili previše jela prije nego što ste počeli seansu znojenja. Sljedeći put prije nego počnete s vježbanjem popijte vode i sačekajte najmanje pola sata od obroka.

Osim toga, kamilica može ublažiti simptome uzmemirenog želuca, uključujući mučninu i povraćanje. Sadrži bisabolol, koji ima protuupalna svojstva i opušta glatke mišiće sluznice probavnog trakta. Kamilica također ima i druga protuupalna jedinjenja poput azulena, chamazulena i matricina.

Izvor: Coolstyle