Klub Visokih peta još jednom je pokazao da eventi koji omogućavaju nove poslovne kontakte i razmjenu iskustava, imaju poseban značaj za biznis, posebno ako se odnose na specifične ciljne grupe i adekvatne prostore.

To su potvrdile i učesnice novog susreta Kluba visokih peta koji je Bisnode Dun & Bradstreet u kratkom peridu organizovao, ovoga puta u Importane centru, prvom centru u Sarajevu koji konceptualno spaja poslovni, stambeni i shopping ambijent u jednu jedinstvenu cjelinu.

Vlasnica Agencije WE, Vildana Žuga, koja je uložila dvadesetogodišnje iskustvo u rad svoje agencije, sa zadovoljstvom je dala je nesebičnu podršku u organizaciji i ovog Kluba visokih peta, i uz svoje klijente, uljepšala i obogatila naše druženje.

- Rado sarađujemo sa Bisnode Dun & Bradstreet kompanijom, pogotovo na projektu Klub visokih peta koji podržava žene poduzetnice i poslovne žene uopšte, jer sam i sama u toj ulozi. A, znam i koliko su poslovni kontakti značajni za dobar rad posebno kompanija koje su tek u nastajanju ili su nove u našoj zemlji, zato mi je i drago da smo mogli ispričati neke nove pozitivne priče i predstaviti po prvi put kompanije poput Hello Baby, DracoMom, KM Designe, Aromatica ili Fabrika Coffee Sarajevo - izjavila je Vildana Žuga.

Importane, koji je prije svega, poslovni centar bio je pravo mjesto za ovakvo druženje jer nam je omogućio kombinaciju biznisa i shopinga, uz kafu i prstohvat ukusnih zalogaja i dobrog vina, čini mi se najbolju kombinaciju kad su u pitanju žene, dodala je Žuga.

Žuga je predstavila i fond za žene žrtve nasilja u porodici pod nazivom "Zajedno Smo Sigurne", koji je pokrenula Fondacija Lokalne demokratije u BiH, prepoznavši potrebu za osnaživanje i podršku za ovaj ključni korak koji je prijelomni za svaku ženu žrtvu nasilja. Fond ima za cilj da pomogne i podrži žrtve nasilja na njihovom putu transformacije u samostalne i stabilne pojedinke koji se brinu za sebe i svoju djecu. Podršku ovom prijektu je objavilo već par kompanija sa ovog susreta Kluba, na način da će, poput kompanije Kare, već etablirane prodavnica za sjajne proizvode životnog stila i fascinantne ideje o dizajnu interijera,postotak od prodaje svojih proizvoda pokloniti ovom projektu.

Među prvima sa ovog susreta Kluba bila je Mirna Perendija-Kučević, vlasnica DracoMom cariers d.o.o. kompanije osnovane u januaru ove godine, koja je bavi proizvodnjom i prodajom prvih atestiranih nosiljki u BiH za bebe i djecu. Mirna je imala priliku da se susretne s ovim problemom, stoga je odmah prihvatila da dio prihoda od prodaje nosiljki u augustu odvoji za ovaj projekat. Potrebama beba i mališana okrenuta je i Tea Imamović, vlasnica brenda Hello Baby, projekta koji su pokrenuli mama i tata inspirisani svojim dvogodišnjim sinom i čarobnim svijetom njegovih igračaka.

U ovom web shopu i uskoro i u trgovini moći će se pronaći superslatki proizvodi i oprema za bebe, kao i neodoljive dječije igračke. Sve proizvode koje odlikuje najviši nivo sigurnosti, vrhunski kvalitet, te prekrasan dizajn, pomno su birali, bilo na temelju vlastitog iskustva ili kao rezultat predanog i dugotrajnog istraživanja, multifunkcionalne, inovativne i "pametne" proizvode, koji "rastu s djetetom" i prilagođavaju se različitim uzrastima i potrebama djece, te najljepše igračke koje će pokrenuti dječiju maštu.

- Mi u Hello Baby vjerujemo u igračke koje pomiču granice, pokreću dječiju maštu i kreativnost, pomažu kreirati čarobni svijet u kojem nastaju najljepše uspomene iz djetinjstva, koje će trajati vječno. Zar ima boljeg mjesta za predstavljanje svog brenda od Kluba Visokih peta, koji okuplja žene-majke i poduzetnice, koje me potpuno razumiju u svim tim ulogama - izjavila je Tea.

Na Klubu visokih peta u Importanne Centru predstavila se i ProCredit banka koju smo rado primili među prijatelje Kluba, jer je zaista posvećena privredi i ženama i u svom kolektivu u klijentima. O tome najbolje govori i činjenica da se fokusiraju se na mala i srednja preduzeća te na male privrednike i startupe, posebno one kojise bave proizvodnjom i izvozom, jer vjeruju da ona otvaraju radna mjesta i daju značajan doprinos za privredu sredine u kojoj posluju.

Oko 61 posto osoblja ove banke su žene, 40 posto članova upravnog odbora su žene, među višim srednjim menadžerima 80 do 140 kolegica su žene i njihove radnice su u mogućnosti da u potpunosti upravljaju svojim profesionalnim razvojem dok upravljaju porodiljnim odsustvom. S nama su bili i Konzum Importanne, galerija okusa FIONA, adresa za najelegantnije komade odjeće ove sezone i uživanje u kupovini, Frizerland -ekskluzivni distributer prestižnih brendova iz svijeta ljepote, MK Design -potpuno nova priča o košuljama te Impuls Sport, koji je damama pokazao kako sa 20 minuta treninga dnevno mogu biti u formi.

Osim navedenih kompanija prisutne dame obradovali su poklonima i brendovi: Bluekids prodavnica čija kolekcija se temelji na dječijim željama i potrebama, brend Ulla Popken -moda za snažne i trendy žene koje duboko vjeruju da ljepota ne poznaje veličine, multi-brand Concept Store-a 5th Avenue koji ima brojne ženske i muške kolekcije talijanskih brendova, Lindex, jedan od vodećih modnih lanaca sjeverne Evrope I Tiffany nudi artikle renomiranih svjetskih kuća i proizvođača koji su vodeći na zapadnoevropskom i svjetskom tržištu a s cijenama koje su prilagođene BiH tržištu.