Kako starimo, tako je i svaki obrok sve važniji, i dok ne postoji recept za savršeno zdravlje, naučnici ističu kako je sve više podataka o tome koju hranu treba jesti kako bi očuvali zdravlje.

U nastavku teksta ljekari, stručnjaci u svom području, otkrivaju kako se to oni hrane, a sve u cilju zaštite zdravlja.

Obrok koji crijeva vole

- "Nazivam ovo sretnim obrokom za crijeva" jer sadrži mnoge komponente odlične u borbi protiv raka - izjavio je dr. Mark Welton, šef odjela hirurgije u bolnici Palo Alto u Americi.

On kombinira preocesuiranu zob i onu cjelovitu, kuha ih u vodi 10-ak minuta te obroku dodaje lanene sjemenke i zobene mekinje, jer tako obroku dodaje i omega 3 masne kiseline.

U tavu stavi malo vode te dodaje susam, pistacije te malo indijskog oraščića. Na kraju stavi borovnice radi antioksidansa i vitamina. Naglašava da ako sebi priuštite ovakav doručak često, onda ponekad možete pojesti i ne tako zdrav obrok u kojem ćete uživati.

Jednostavan ručak

- Ja volim burgere, chilli i salatu - kaže dr. Jordan Berlin, direktor onkologije u bolnici Vanderbilt-Ingram.

Kaže kako pazi na unos proteina i vlakana, pa se trudi svaki dan pojesti i pet do devet voćki ili nekog povrća, te vjeruje kako su takve svježe namirnice odličan način prevencije.

Namirnica koja spašava život

Onkolog iz Denvera, dr. Robert LaPorte, kaže kako će u svakom restoranu prvo potražiti ribu jer omega 3 masne kiseline dokazano štite zdravlje krvožilnog sistema i srca, a sada se već glasno i spominju dobrobiti kada je u pitanju prevencija raka dojke, prostate i crijeva.

Ne jede puno procesuiranog mesa i izbjegava tjesteninu, kolače koliko može jer su prepuni šećera.

Masne grickalice ne jede

- Ključ za pravilnu prehranu je izbjegavanje svakodnevnih iskušenja - kaže profesor urologije iz Los Angelesa.

Izbjegavanjem masnih, slatkih grickalica je ključno.

Kada vas napadne glad, napravite što i on – pojedite malo tune iz konzerve.

Praćenje plana prehrane

- Pokušavam pratiti plan prehane koji se zove "South Beach Diet" jer dobro razlikuje dobre od loših masnoća - navodi dr. Nicholas DiBella, onkolog u centru za liječenje raka Rocky Mountain Cancer Centers.

- Za mene to znači da jedem puno morskih plodova i orašastih plodova jer sadrže omega 3 masne kiseline. Za ručak obično jedem sendvič od puretine, jabuku i malo sira. Jedem puno nemasne govedine - zaključio je.

Govedina koju treba izbjegavati

- Malo je stvari za koje mogu reći da su konstanta u životu, a to je sigurno i crveno meso. Ali ja ga ne jedem često, ne više od jednom sedmično. Savjet da prženo meso isto tako nije zdravo je tačan i valja slijediti preporuke stručnjaka - kaže Charles Fuchs, epidemiolog u Bostonu.