Čak i oni najupućeniji u Formulu 1 malo će zastati kako bi se prisjetili ko je Tarso Marques, bivši brazilski vozač, koji je nekada jurio historijskim svjetskim stazama brzinama višim od 300 km/h.

Tarso Anibal Santanna Marques učestvovao je na 24 Grand Prix utrke Formule 1. Njegova F1 karijera sastojala se od tri odvojena stinta za momčad Minardi, ali nijednu sezonu nije odradio u cijelosti.

Odvezao je dvije utrke za momčad početkom 1996, 10 u drugoj polovini 1997, zamijenivši Jarna Trullija, a 14 utrka 2001. kao prvi momčadski kolega kasnijeg dvostrukog svjetskog prvaka Fernanda Alonsa, prije nego što ga je u posljednje tri utrke zamijenio Alex Yoong.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#tmc #prototype #tmcm1 #m1 #tarsomarques #design #concept #prototipo #hypercar #racecar #endurancebrasil @imperioendurancebrasil

A post shared by Tarso Marques (@tarsomarquesoficial) on

Te godine Marques je ostvario i najbolje rezultate u karijeri sa dva deveta mjesta što je tada bilo nedovoljno za osvajanje bodova, ali dovoljno da završi ispred Alonsa u vozačkom poretku te godine.

Danas 44-godišnji Tarso i dalje se utrkuje u rodnom Brazilu, pretežno u utrkama touring automobila te trkama izdržljivosti, ali pravi razlog zbog kojeg je ovaj vozač poseban jeste njegova karijera nakon takmičarske.

Da bi istražio svoju kreativnu i poduzetničku stranu, Tarso je stvorio TMC (Tarso Marques Concept), brend koji je postao svjetska referenca i sinonim za kvalitet u prilagođavanju automobila i motocikala te razvoju projekata izrađenih po mjeri za nekoliko drugih segmenata, uključujući avione, brodove i helikoptere.

Spojivši svoje trkačke i dizajnerske aktivnosti prije nekoliko dana objavio je fotografije svog TMC M1 trkaćeg prototipa automobila za utrke izdržljivosti brazilskog prvenstva.

Da, ovaj uradak izgleda kao vrsta maštovitog konceptnog automobila kojeg ćete možda vidjeti samo u videoigri Gran Turismo Sport i nikada neće biti realiziran.

Međutim, ovaj stroj nevjerovatnog izgleda zapravo postoji.

Pokretan turbo V6 motorom, trkaći automobile, sličan Batmobilu, čak je i izašao na stazu, uoči planiranog debija u prvenstvu Brazila u izdržljivosti kasnije ove godine.

Sve u vezi s tim automobilom je ozbiljno cool, posebno njegova mat crna boja. I mnogi bi željeli vidjeti ovaj automobil na utrkama u Le Mansu.

Svaki projekt kojim se bavi TMC ostavlja duboki utisak na ljude, oblikuje njihovo mišljenje i pobuđuje trendove.

TMC izrađuje modele automobila u američkom Hot Rod stilu, bilo da je riječ o Traditional Hot Rod, Rat Rod, High Tech, Custom, Roadster, Coupe, Highboy ili Lowboy, Fat Fender, Shoebox.

Iako ne znamo puno o tehničkim specifikacijama ovih limenih ljepotana, pa čak ni nazive pojedinih modela, ovo su prava remek-djela. Među njima ima i prerada legendrnog VW Bulli kombija, kao i Shelbyja Cobre.

Osim automobila, tu su i TMC-ove konceptualne zamisli motocikala, a svi oni su u voznom stanju, što je moguće vidjeti i u priloženoj videosnimci.

Posebno je zanimljiva njegova vizija legendarnog Piaggiovog skutera Vespe u Rat Rod stilu, kao i tricikla.

Osim, customiziranih vozila TMC ima i revolucionarni proizvod Nano Ceramic, koji će pružiti novi koncept automobilske estetske obrade u Brazilu.

TMC Nano Ceramic, koji se ekskluzivno prodaje u Brazilu, nevidljivi je zaštitni površinski sloj procijenjen na poznatoj Mohsovoj skali tvrdoće od jedan do 10, kao ekvivalent 9H.

Primjena TMC Nano Ceramic može učiniti da obojeni dijelovi vozila budu vrlo otporni na ogrebotine, kao i da smanje negativan utjecaj UV zraka i ublaže visoke temperature u karoseriji.

Također, vrlo je učinkovit u zaštiti boje od kiselih čestica i korozije, kao i šljunka i pijeska. Nudi veću lakoću čišćenja boje, jer donosi veću otpornost na prašinu i kišu.