Rebel Wilson proglasila je 2020. godinu zdravlja i odlučila se posvetiti zdravoj prehrani i redovnoj tjelesnoj vježbi.

Isprva je glumica samo šetala, ali kako se smanjivao broj na vagi i povećavala kondicija, s privatnim trenerom počela se pridržavati konkretnijeg fitness programa, pa je u svoju svakodnevnu rutinu uvrstila i intenzivne kardio vježbe.

Iako nije poznat ukupan broj kilograma koji je dosad izgubila, Rebel je na svom Instagram profilu objavila kako je njen cilj do kraja godine dosegnuti 75 kilograma težine, te da treba izgubiti još osam kilograma da bi to ostvarila.

Uz vježbu, najveća zasluga za ovu transformaciju očituje se u novom načinu prehrane.

Rebel je počela slijediti Mayr metodu koju je osmislio Franz Xaver Mayr još dvadesetih godina prošlog stoljeća.

Metoda se zasniva na intuitivnoj konzumaciji hrane koja potječe zdrav probavni sistem.

Ona se već desetljećima uspješno provodi u klinici VivaMayr u Austriji, koju je posjetila i sama Rebel Wilson.

Ovisno o zdravstvenim potrebama pojedinaca, stručnjaci propisuju poseban režim prehrane i uzimanja suplemenata u toj austrijskoj klinici. No, ima neka svoja opća pravila koja svako može slijediti.

Ne brojite kalorije, nego zalogaje

Mayr dijeta ne zasniva se na tome da je brojanje kalorija dobar potez za gubitak ili održavanje tjelesne mase. Stručnjaci umjesto toga preporučuju intuitivnije konzumiranje hrane i fokusiranje na ono što je na tanjiru. Umjesto brzinskog ručka ili večere pred ekranom kompjutera ili televizora, osoba se potiče da jede u miru i tišini, a svaki zalogaj da prožvaće oko 40 puta.

Nemojte piti tekućinu s obrocima

Mayr metoda potiče osobe da piju između obroka, a ne dok žvaću hranu. Također, bolje je jesti dva do tri veća obroka na dan, nego više manjih.

Ne jedite uvečer

Osobe koje slijede ovu dijetu ne jedu iza 17 sati. Također, vjeruje se da između svakog obroka treba proći četiri do pet sati kako bi hrana odgovarajuće probavila.

Ne jedite mliječne proizvode i smanjite gluten

Osobe koje slijede Mayr metodu eliminiraju ili barem značajno smanjuju unos mlijeka i mliječnih proizvoda jer se oni smatraju izvorom brojnih problema u vezi s probavnim sistemom. Također, preporučljivo je smanjiti unos glutena u organizam.

Umjesto toga preporučuje se prehrana temeljena na dosta povrća, ribe i drugih zdravih izvora omega 3-masnih kiselina poput orašastih plodova i sjemenki.