Dobili ste nekoliko kilograma viška? Naravno, planirate ih se što prije riješiti, ali ne želite biti gladni.

Pokušajte sa zdravim obrocima poput salata koje možete pripremiti na brz način, a držat će vas dugo sitim.

Lagana salata s kuhanim jajima

 

Jaja možemo smatrati izvorom proteina i masti. Možete ih skuhati nekoliko komada i držati do sedam dana u frižideru te po potrebi oguliti i dodati u omiljenu salatu.

Potrebni sastojci: 2 kuhana jaja, 1 kašika ulja tikve, pola šoljice crvenog ili drugog graha po izboru, pola šoljice prosa, rikola ili druga zelena salata po izboru, oko 100 g kozica, brokula, začini po izboru, 1 kašika maslinovog ulja.

Postupak pripreme:

Skuhajte proso prema uputama (prethodno ga isperite pod vodom) i brokulu (povrće i dalje treba biti hrskavo, a ne raskuhano).

U tavi na malo maslinovog ulja popržite kozice.

U zdjelu dodajte ocijeđeni proso, narezana kuhana jaja, povrće, kozice te začinite začinima i kašikom ulja.

Brza salata od tune

 

Ovaj recept je idealan kada nemate više od 10 minuta za pripremu jela, a ipak želite pojesti zdrav obrok na poslu.

Potrebni sastojci: konzerva tune, miks mediteranskih začina (bosiljak, origano, ruzmarin), so, biber, rikola, par komada maslina, radič, crvena paprika, cherry paradajz, pola šoljice kukuruza iz konzerve, feta sir, 1 kašičica maslinovog ulja, aceto balsamico.

Postupak pripreme:

Operite povrće i narežite papriku na trakice ili je naribajte.

Ocijedite tunu.

Sve sastojke pomiješajte i dodajte začine, maslinovo ulje, a po želji može i koja kap aceto balsamica.

Stavite salatu u omiljenu posudu i vaša hrana za posao je spremna.

Izvor: Faktor