Poznati keks Domaćica, koji proizvodi hrvatska kompanija Kraš, preimenovan je, a promjena je izazvala niz rekacija na društvenim mrežama.

Neki od novih naziva keksa su Domaćica i umjetnica, Domaćica i programerka, Domaćica i menadžerica, Domaćica i pravnica...

- Biti domaćica je super posao. Ne vidim potrebu za proširenjem značenja. Svako bira u kojoj mjeri će se zatrpati poslom ili pobjeći od istog - jedan je od komentara. 

- Izazvali ste zgražanje i izgubili kupce. Barem mene, iako iskreno i planirao sam prestati kupovati vaše preskupe proizvode koji su izgubili na kvaliteti - dodaje drugi korisnik.

Među komentarima su bili i "Kad keks bude samo programerka ili menadžerica, a da pored toga postoji domaćin (nezaposleni muškarac koji vodi brigu o kući i ručku) imat će smisla gender politika Kraša", " Kraš nam je izradio cijelu kolekciju da shvatimo što sve možemo biti uz to da smo domaćice"... 

Oglasio se i Kraš. 

- Vidimo da smo izazvali reakciju - napisali su na svom Twitter nalogu, i uputili na link u kojem su objasnili motive.

- Cilj je naše nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obaveza koje u domaćinstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju. Na kutije smo uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja, koliko nam proizvodni proces dozvoljava, kako bismo podsjetili na to da da su žene, uz svoj posao koji obavljaju na radnom mjestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu. Kampanjom želimo potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna - dio je objašnjenja.

Izvor: Faktor