Svakodnevno vježbate, pazite šta jedete, ali ne mršate? U nastavku stručnjaci objašnjavaju zašto je to tako.

Krenite s hodanjem: osoba koja ima previše kilograma i hoda brzo oko 30 minuta u prosjeku će izgubiti 140 kalorija što je jednako jednoj popijenoj limenci soka.

Možemo reći da je to mala nagrada za toliki trud. Jednostavnije je samo preskočiti tu jednu limenku soka.

Studije pokazuju kako umjereno intenzivna aktivnost poput spomenutog hodanja, ali svaki dan u sedmici, nešto je što se savjetuje za održavanje dobrog zdravlja, ali ima vrlo mali utjecaj na gubitak kilograma.

Ako ovakvoj aktivnosti dodate dijetu, i dalje rezultati neće biti impresivni.

Studije pokazuju kako ovakve promjene u trajanju od šest mjeseci utječu na gubitak od samo 1,8 kilograma.

Studije koje su pokazale konkretan gubitak kilograma uključuju aktivnosti gdje su ispitanici potrošili barem 400 kalorija po treningu (pet dana u sedmici su trenirali).

Kako bi to postigla, osoba koja ima 68 kilograma trebala bi hodati brzo 90 minuta svaki dan.

Prema pisanju autora jednog istraživanja u kojem je učestvovalo 30 pretilih osoba u trajanju od 12 sedmica, većina ispitanika bila je razočarana što samo brzim hodanjem nije izgubila skoro ni jedan kilogram.

Možda je najveći problem kod vježbanja i gubitka kilograma upravo što se fizička aktivnost pretvara u neki oblik kazne - cijena koju morate platiti kako biste bili mršaviji.

Koliko ste do sad puta već čuli i samo da neko kaže kako jednostavno treba više vježbati nakon nekoliko dana pretjerivanja u jelu?

Čini se da sami sebi aktivnosti namećemo kao kaznu za loše ponašanje.

Ako vježbanje tako doživljavamo, nećemo u njemu uživati i nećemo se dugo pridržavati plana.

Upravo je to poruka jednog istraživanja u kojem su sredovječne žene zamoljene da zapišu svoje mišljenje o tjelesnoj aktivnosti.

One koje su koristile izraze poput "kalorija ili težine" okarakterizirane su kao oni koje žele oblikovati tijelo, dok one koje to nisu navodile nisu tako ni nazvane.

Prva grupa češće se odnosila prema vježbanju kao prema muci, dok su žene iz druge grupe naglasile kako se nakon vježbanja dobro osjećaju.

Poruka bi bila da ako na vježbanje ne gledamo kao na kaznu, vjerovatno ćemo u trening ulaziti bolje volje i jačeg fokusa.

Bilo da vam motivira izgled tijela, dobar osjećaj - vježbajte.

Dobrobiti vježbanja

Vježbanjem se oslobađaju endorfini - hemikalije u mozgu koje mogu poboljšati vaše raspoloženje i učiniti vas sretnijim. Ujedno raspršuju stres, pojačavaju samopoštovanje i samopouzdanje, a to nam je danas svima potrebno.

Vježbanjem se pojačavaju cirkulacija i znojenje, a samim tim se koži dostavlja veći broj nutrijenata, dok se istovremeno iz kože izbacuju nečistoće i otpadne tvari.

Tjelesna aktivnost pojačava kontrakcije zidove crijeva, što može olakšati prolazak hrane kroz probavni trakt i smanjiti trajanje ovog procesa.

Hodanje, plesanje, dizanje utega, trčanje, pa čak i joga, predstavljaju oblike vježbanja koji pomažu da ojačate kosti.

Nakon svega, savjet je da vježbate redovno i ove godine, a to je možda i najvažnija stvar koju možete napraviti za svoje zdravlje.

Izvor: Faktor/time.com