S godinama koža lica postaje opuštena, i to ne samo zato što mišići lica slabe, a proizvodnja kolagena i elastina se smanjuje. Postoji još jedna stvar koja uzrokuje starenje - pomicanje kostiju lica. Zbog toga lice gubi elastičnost, a obrazi i brada postaju opušteniji.

Međutim, postoji posebna tehnika masaže lica koja pomaže vratiti početni položaj kostiju lubanje i poboljšava mikrocirkulaciju u tkivu. Ova masaža se zove Korugi.

Mišićni tonus se s godinama smanjuje, a masno tkivo se redistribuira. U mladosti mast tvori homogeni sloj, ali u starijoj dobi počinje se nakupljati u određenim zonama. Prije početka postupka nabavite ogledalo i malo ulja za masažu. To će pomoći da pratite izvodite li pokrete ispravno, kao i da izbjegnete dodatno trenje. Također, koža treba biti čista. Nemojte izvoditi masažu ako imate ORL bolesti, poremećaje limfnog sistema, hronične kožne patologije ili rane na licu. Treba trljati i pritiskati lice prilično snažno, ali bez stvaranja bolnih osjećaja.

Korugi masaža doprinosi mršavljenju lica.

1. Podizanje obraza

Postavite laktove na stol. Stisnite šake. Prislonite ih na jagodice s prstima na licu. Vaši mišići trebaju biti opušteni. Ostanite u ovom položaju 5 sekundi.

2. Rad s čelom

Nagnite glavu malo nazad. Stisnite šake. Pritisnite čelo na liniju kose zglobovima srednjeg prsta. Nastavite pritiskati dok klizite rukama prema sljepoočnicama i ušnim školjkama duž linije kose. Nakon toga polako pomičite prste niz vrat dok ne dođete do ključnih kostiju.

3. Zaglađivanje obraza

Ruke držite sklopljene, palčevi trebaju biti ravni jer će vam trebati njihov bočni dio za izvođenje vježbe. Stavite vrh desnog palca ispod lijevog oka blizu nosa. Napravite klizeći pokret prema ušima pritiskom na kožu. Odmah nakon toga lagano klizite palcem niz bočni izrez - od ušnih resica do ključnih kostiju. Zadnji dio vježbe ponovite dva puta. Izvedite istu vježbu na desnom dijelu lica.

4. Zaglađivanje čela

Stisnite obje šake. Postavite srednje zglobove prstiju malo iznad linije obrva i napravite pokret trljanja prema liniji kose. Sada vratite ruke u početni položaj, ali malo u stranu i ponovno napravite pokret podizanja, dakle, zaglađujući cijelu površinu čela.

5. Otvaranje očiju

Stisnite šaku. Podignite obrve. Klizite rukom duž linije obrva uz pomoć zglobova kažiprsta i srednjeg prsta.

6. Rad s donjim dijelom lica

Stisnite šaku i držite kažiprst i srednji prst uspravno, ali i dalje savijen na srednjem zglobu. Pokrete treba izvoditi uz pomoć ova 2 prsta. Pritisnite i snažno povucite kožu od brade prema sljepoočnicama. Počnite od mjesta koje se nalazi ispod uglova usta. Razmak između pritiskanja i povlačenja treba biti mali. Ukupno trebate napraviti 7-8 pokreta.

7. Završetak masaže

Otvorite dlanove. Stavite prste na čelo i glatko klizite prema sljepočnicama. Nakon toga, polako klizite prstima od obraza do ključnih kostiju. Radite ovu masažu jednom sedmično za najbolje rezultate, prenosi Bright Side.

Izvor: Faktor/Bright Side