- Naša karijera započela je na nagovor iskrenih i pravih prijatelja. Slučajno. Uživale smo u svemu što radimo i nismo obraćale pažnju na javnost. No kad smo vidjele da se broj pratitelja svakodnevno povećava, odlučile smo se ozbiljnije uhvatiti Instagrama. Krenule su poslovne ponude, reklame, a mi smo uživale reklamirati ono što volimo. Modu, naravno – kazale su za 24.sata.hr nerazdvojne sestre.
U modu su se zaljubile još u djetinjstvu. Biti dotjeran i lijepo obučen oduvijek im je bilo bitno, a ubrzo je to preraslo u strast. Priznaju i da su među onima koji često karticu peglaju impulsivno.
View this post on Instagram
- Najviše novca trošimo na odjeću, obuću i dobar provod. Putovanja i druženja s dragim ljudima su nešto što nam puni bateriju za daljnji rad - pričaju i dodaju kako najviše troše na štikle.
- Chanel, Louis Vuitton, Dior i Gucci su nam omiljeni brendovi, a prijatelji nas zovu stonogama s obzirom na to koliko cipela imamo u ormaru - našalile su se sestre Jurić.
Iako bi i svjetske zvijezde pozavidjele na njihovu ormaru, Marijana i Nikolina otkrile su kako ne pate od brendiranih krpica. Ipak, torbe i štikle uvijek moraju biti s potpisom. No nije riječ, kažu, o snobizmu, nego isključivo o kvaliteti.
Brojnim pratiteljima na društvenim mrežama za "oko je zapeo" i walk-in-closet koje su vrijedne sestre sredile do najsitnijeg detalja. Iako na prvu sve vrvi od brendova, Nikolina i Marijana, priznaju, često znaju potrošiti novac na nepotrebne stvari.
Koliko vole modu govori i činjenica da je zajednički pas, maleni pomeranac, dobio ime Loui. Po uzoru na Louis Vuitton, naravno.