Trčanje, vožnja biciklom, plivanje - bilo koji oblik vježbanja koji ubrzava rad srca, dobrodošao je ako se želite riješiti viška masnoće na području trbuha.

Ranija studija, objavljena u magazinu "American Journal of Physiology", tvrdi da će 20 kilometara trčanja sedmično najbolje pomoći pri skidanju masnih naslaga s područja trbuha.

Proces možete ubrzati tako da u prehranu dodate određene namirnice, ali i čajeve koji će pomoći, posebno ako ih pijete prije spavanja.

Evo tri recepta za napitke koji će otopiti višak naslaga sa područja trbuha ako ih budete pili prije spavanja:

Krastavc, limun, peršun

Ovaj napitak možete lako pripremiti u kuhinji, a ne zahtijeva posebne sastojke te vjerovatno sve što trebate već imate doma. Krastavci su poznati po malom broju kalorija i velikoj količini vode. Drugi važan sastojak za gubitak kilograma je peršun koji djeluje kao prirodni diuretik te sadrži vitamine A, B, C koji kontroliraju zadržavanje vode u organizmu dok spavate. Limun će napitku dati bolji okus, a može i pomoći boljem radu crijeva i probavnog sistema.

Sve sastojke stavite u blender (jedan krastavac, nekoliko grančica peršuna i sok jednog limuna), dodajte vode i uključite ga. Konzumirajte prije spavanja.

Zeleni čaj 

Vježbanje i zeleni čaj idu ruku pod ruku i pomažu bržem sagorijevanju masnoća s trbuha. Zeleni čaj predstavlja pravi rudnik antioksidansa koji sprečavaju nakupljanje štetnih tvari u organizmu. Skuhajte ga prije spavanja, a on će odraditi svoj posao dok vi sanjate.

Čaj od đumbira

Jedan šoljica toplog napitka sa đumbirom prije spavanja poboljšat će probavu, smiriti nadutost i ostale probleme, a zdrava probava će pomoći kod gubitka kilograma jer se tako eliminiraju svi toksini iz organizma kako bi on mogao apsorbirati esencijalne nutrijente.