Istraživanje provedeno u Americi pokazalo je da većina ispitanih u prosjeku dnevno ima oko pet sati slobodnog vremena.

Dr. Michael Daignault, stručnjak za hitnu medicinu, koji svojim savjetima svaki dan provlači pažnju brojnih pratitelja na društvenim mrežama, za USA Today napisao je kako bez obzira na to radi li se o osobi koja tek želi započeti s vježbanjem ili nekome ko već dugo odlazi na treninge, najčešće čuje pitanje - koje je doba dana najbolje za tjelesnu vježbu, piše usatoday.com.

Većina ljudi isto tako će se čvrsto držati termina u kojem vježbaju. Često se odluka u terminu treninga donosi prema tome koliko ko ima obaveza ili neko jednostavno nije jutarnji tip...

Sada je studija, čiji su rezultati objavljeni u magazinu Frontiers, otkrila istinu.

Kad vježbati

U pitanju je studija Skidmore fakulteta koja je prikupila podatke od 27 muškaraca i 20 žena koji su već bili aktivni i prakticirali su određene navike prilikom vježbanja.

Stručnjaci su ih pratili 12 sedmica. Radili su četiri različite vrste vježbi - istezanje, trening snage, intervalni trening i trening izdržljivosti - četiri dana sedmično po jedan sat.

Jedna je grupa vježbala rano ujutro, a druga uvečer.

Za grupu koja je vježbala ujutro uspostavilo se:

- žene su izgubile do sedam posto više masnog tkiva na trbuhu, imale su niži pritisak i više snage u nogama.

Za grupu koja je vježbala uvečer:

- žene su više ojačale gornji dio tijela, snagu i izdržljivost,

- kod muškaraca se popravilo stanje srca, metaboličko zdravlje i emocionalno zadovoljstvo,

- muškarci su također izgubili više kilograma i snizio se krvni pritisak.

Šta kažu treneri

- Najbitnije je da slušate svoje tijelo i prilagodite trening životnim obavezama ili suprotno. Primjera radi, za ljude koji imaju stresne poslove, zatrpan raspored ili jednostavno bolje funkcioniraju ujutro, jutarnji trening je bolja opcija. Ako radite u smjenama, morate se prilagoditi i vidjeti kako vam tijelo reagira – navode stručnjaci.

Prethodne studije pokazale su zanimljive rezultate - jedan od prije tri godine kaže kako muškarci isto gube više masnih naslaga na trbuhu ako vježbaju ujutro.

No druge studije pokazale su isto što i najnovija - metabolizam će bolje raditi kod muškaraca koji vježbaju kasno uvečer.

Izvor: Faktor/usatoday.com