Svečane prilike, razni događaji poput matura, vjenčanja, praznika..., iziskuju veću količinu novca za prikladne odjevne kombinacije, a Bosanci i Hercegovci uglavnom nisu spremni ili ne mogu sebi to priuštiti. A i oni koji mogu, služe se trikovima koji se prepričavaju po kuloarima.

Priča ide ovako. Svečana odijela i haljine kupuju u prodavnicama, uglavnom od brendova, gdje u roku od 28 dana mogu vratiti robu, uz ispriku da im "ne odgovara". Kao "nezadovoljni" kupci kupljene artikle mogu zamijeniti za nešto drugo, obično za neke, za svaki dan iskoristive "casual" varijante ili čak uzeti svoj novac natrag.

Koliko ima istine u ovim pričama, pitali smo našu poznatu dizajnericu Eminu Husedžinović.

Emina Husedžinović, uspješna bh. dizajnerica

- To se dešava. U suštini, ljudi to rade, ne zato što su materijalno ograničeni, nego zato što su bezobrazni. Iskoriste neku stvar i onda poslije toga, jer imaju mogućnost u Zari ili nekoj drugoj radnji, da ne nabrajamo brendove, da ne reklamiramo, ali određeni brendovi daju pravo potrošačima da mogu 28 dana da zadrže robu i da se predomisle i zamijene. Vidjet ćete na događajima dame koje nosaju haljine sa etiketom. Znači ona je ciljano obukla to, i onda poslije toga ima namjeru da vrati, čak u Zari se vraća i novac, ne mora ni zamijeniti. To nije ograničena kupovna moć nego prvenstveno bezobrazluk – kazala je Husedžinović.

Nekada je iznajmljivala svoje haljine za razne svečanosti, ali je sa tim trendom prestala zbog loših iskustava.

- Imala sam loša iskustva i ja više ne iznajmljujem svoje haljine. S druge strane, ako vidim da klijent, ako govorimo o maturama, kada je možda ograničen budžet, radije ću izaći ususret i sniziti cijenu, nego da mi se vraća ta roba. Sljedeći klijent dobija "second hand". To nije uredu – iskrena je Emina.

Izvor: Faktor