Trogodišnji Elensio Sulaj postao je jedan od najmlađih influencera. Zahvaljujući ormaru punom skupocjenih dizajnerskih komada na Instagramu ga prati skoro 30 hiljada ljudi.

Sve je počelo kao hobi njegove 25-godišnje majke Enkelade Sulaj koja uživa oblačiti svog sina. Kad je imao godinu, otvorila mu je Instagram profil.

- Od početka je uživao u fotografiranju, a to što radim se svidjelo i drugima. Nekoliko videa koje smo objavili su postali viralni, nismo mogli vjerovati. Brzo su nam se počele javljati firme s upitima o saradnji. Nikad ga ni na što ne tjeram - tvrdi majka koja se nada da će njenom sinu ovo u budućnosti donijeti pristojnu zaradu.

"Moda ga zanima i ima puno odjeće, a voli i Instagram", dodaje.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Enkeleda Sulaj (@enki_and_elensio)

U ormaru ovog dječaka nalaze se komadi čija ukupna vrijednost doseže iznos od 22.000 KM, a ponekad se susreću s negativnim komentarima.

- Ljudi mi govore da ga ne bi trebala tako oblačiti jer je samo dijete, ali to je moj izbor i mogu raditi šta želim. Dok je on sretan, ne marim za tuđe mišljenje - kaže Enkelada.

U dizajnerskoj odjeći ne dopušta sinu igrati se na kiši ili u blatu. Za takve prigode mu kupuje povoljniju odjeću.

- Odjeću u kojoj se fotografira nikad neću prodavati, iako imam takve upite. Zadržat ću svaki komad jer su nam to uspomene - zaključila je.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Enkeleda Sulaj (@enki_and_elensio)