Christopher Watts (33) i njegova 34-godišnja supruga Shannan s dvoje djece, trogodišnjom Celeste i četverogodišnjom Bellom, te još jednim djetetom na putu odavali su dojam obične američke porodice iz predgrađa grada Fredericka u Coloradu, sve dok se jednog jutra nije dogodio nezamisliv zločin koji je šokirao cijeli svijet.

Trinaestog augusta 2018. godine Chris Watts je u mahnitom pohodu ubio suprugu i svoje dvoje male djece.

U navali bijesa zadavio je Shannon, njeno tijelo stavio u prtljažnik automobila te se s djecom uputio na zemljište u vlasništvu naftne kompanije u kojoj je radio.

Tamo je zakopao Shannon, a potom hladnokovrno zadavio svoje dvije djevojčice i njihova tijela stavio u spremnike sirove nafte.

Shannonini prijatelji prijavili su njen nestanak, a Chris se cijelo vrijeme pretvarao da je zabrinut zbog toga, pa je u svim medijima apelirao na bilo koga ko ima informacije o njoj.

Nakon što nije prošao ispitivanje na detektoru laži, Chris je prvo policiji tvrdio da je Shannon zadavila Celeste i Bellu, a on ju je nakon toga ubio.

No, na kraju je priznao da je ubio i suprugu i djecu jer je želio započeti novi život s ljubavnicom.

Osuđen je na pet uzastopnih doživotnih kazni bez mogućnosti uvjetnog otpuštanja.

Nezamisliv zločin koji je šokirao svijet tema je novog Netflixovog dokumentarca "American Murder: The Family Next Door" (Američko ubistvo: Porodica iz komšiluka), koji jednom kada ga pogledate dugo neće izaći iz glave.

Za razliku od klasičnih dokumentaraca temeljenih na razgovorima sa svjedocima i članovima porodice, "American Murder" u potpunosti je snimljen na temelju videa s društvenih mreža, policijskih snimki ispitivanja, prizora iz sudnice te snimki nadzornih kamera.

Na trenutke se čini da ne gledate dokumentarac, nego jezivi reality show s ishodom koji niko nije mogao zamisliti.

"Jezivo", "Proganjajuće", "Kao da gledate avionsku nesreću", samo su neki od dojmova gledatelja, dok je kritika utvrdila kako je "American Murder" mnogo više od "true crime" dokumentarca.

New York Times pak piše kako je riječ o filmu o braku i prijetvornosti društvenih mreža, kao i dubinskoj analizi porodičnog nasilja.