Osobe koje su smanjile korištenje društvenih mreža i umjesto toga bavile se tjelesnom aktivnošću, osjećale su se zadovoljnije, manje depresivno i stresno.

Iako postoji više načina za smanjenje upotrebe društvenih mreža, zamjena od samo 30 minuta vašeg dnevnog vremena za tjelesnu aktivnost učinit će vas da se osjećate sretnije, pokazalo je novo istraživanje.

Tim iz Centra za istraživanje i liječenje mentalnog zdravlja na Ruhr-Universität Bochum u Njemačkoj, predvođen doc. dr. sc. Juliom Brailovskaiom, izvijestio je da su se sudionici koji su društvene medije zamijenili tjelesnom vježbom osjećali zadovoljnije, manje depresivno i manje pod stresom zbog pandemije COVID-19 od sudionika u kontrolnoj grupi.

Istraživanje je rađeno na 642 volontera koji su nasumično raspoređeni u različite grupe.

Prva grupa smanjila je korištenje društvenih medija svaki dan za 30 minuta, druga je povećala tjelesnu aktivnost za 30 minuta dnevno dok je nastavila redovno koristiti društvene mreže.

Treća grupa kombinirala je oboje, smanjivanje vremena na društvenim mrežama i povećanje tjelesne aktivnosti. Četvrta grupa su osobe koje nisu promijenile uopće svoje ponašanje.

Sudionici su anketirani prije i tokom studije, kao i šest mjeseci nakon nje.

Istraživači su kazali kako se osjećaj ugode, naročito pri redovnom vježbanju, povećao sa smanjenjem korištenja društvenih mreža, čija je upotreba naglo porasla tokom pandemije koronavirusa jer su ljudi nastojali ostati povezani.

Stručnjaci dodaju da ovo pokazuje koliko je važno povremeno smanjiti dostupnost na mreži i posvetiti se nečemu normalnom, a upravo malim navikama koje možete implementirati u svoj život, pomažete sami sebi da ostanete zdravi i sretni u digitalnom dobu.

Dr. Amy Gooding, klinička psihologinja ističe da odmor od društvenih mreža može pomoći ljudima da se više osjećaju dobro u tišini i opuštanju te može pomoći ljudima da nauče biti angažiraniji i prisutniji s ljudima i okolinom oko sebe, piše Healthline.com.

Dr. David Seitz, medicinski direktor za Ascendant Detox u New Yorku, rekao je da ljudima koji beskrajno skrolaju vjerovatno treba odmor.

Zato preporučuje stavljanje vremenskog ograničenja za korištenje aplikacija i društvenih mreža, a najveća je preporuka bavljenje tjelesnom aktivnošću ili nečim što dobro koristi vašem mentalnom zdravlju.

Izvor: Faktor/link.springer.com