Fabrike su bile sedmicama zatvorene, kao i prodajni saloni, pa je jedina prodaja novih automobila mogla ići putem dostave. Stoga ne čudi što su pojedina tržišta pala za 50 i više posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Apsolutni rekorder je Indija. U zemlji s 1,35 milijardi stanovnika tokom aprila nije prodan niti jedan novi auto, javlja Business Insider.
Proglašavanje karantina u Indiji je značilo zatvaranje svih fabrika i salona automobila, što u prevodu znači da je stala i prodaja. Jedini koji su prijavili prodaju u aprilu su Maruti Suzuki sa 632 i Mahindra sa 733 vozila, a u pitanju je izvoz vozila. Vrijedi istaći kako je prodaja mehanizacije funkcionisala, pa je tako Mahindra prijavila prodaju 4.716 traktora.
Indijska autoindustrija očekuje kako će uskoro moći startati s proizvodnjom, ali prognoze nisu optimistične. Pojedini proizvođači su već najavili mogućnost prolongiranja obustave proizvodnje zbog nedostatka dijelova.