Igor Mladinović, osvajač prvog kanskog lava za Hrvatsku, govornik na 12. Brending konferenciji
Ovogodišnje izdanje Brending konferencije održava se 15. novembra u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu pod sloganom Brand New Humanity.
AUTOR: Marketing
05.11.2024. u 10:50
Zamisli kreativnost kao filozofiju života. Zamisli osvajača svih
relevantnih svjetskih strukovnih nagrada. Zamisli Igora Mladinovića koji je,
kao dio tima iza kampanje “Jana, voda s porukom ljubavi“ i priče o bezgraničnoj
ljubavi dvije rode, Malene i Klepetana, osvojio prvog Cannes Liona za Hrvatsku.
Nakon više od dvadeset godina iskustva u marketingu i oglašavanju,
Mladinović je svu svoju energiju usmjerio ka ostvarivanju pozitivnih društvenih
promjena. Jedan je od osnivača i Group Chief Creative Director agencije Hearth, prve agencije u regiji koja se bavi isključivo
društveno-odgovornim projektima i kampanjama.
Na bini 12. Brending konferencije, Mladinović će podijeliti svoju viziju
značenja slogana Brand New Humanity, te prenijeti jedinstveno iskustvo i uvide
u kreiranje uspješnih društveno osviještenih kampanja čiji krajnji rezultati
donose benefite ne samo za klijente, već i za lokalne zajednice, zaštitu
okoliša i društvo u cjelini.
Brending konferencija i ove godine okuplja vrhunske stručnjake iz
oblasti brendinga, advertajzinga i komunikacija, a Mladinović se pridružuje impresivnoj listi predavača na kojoj se već
nalaze Hugo Faustino, digitalni strateg iza kampanja za Netflix i Nike, Rahul
Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, kao i Riccardo Fregoso, Chief Creative
Officer u agenciji Dentsu Creative Italy.
Svoje kotizacije za ovaj jedinstveni događaj čija je tema budućnost
industrije komunikacija osiguraj na www.branding.ba