Inovacije i
kvalitet ključni su faktori koji vode Alma Ras ka stabilnom rastu i uspješnim
poslovnim rezultatima u 2024. godini. “Naš strateški fokus usmjeren je na
kontinuirano unaprjeđenje proizvodnih procesa, osiguranje vrhunskog kvaliteta
te ulaganje u razvoj ljudskih resursa. Digitalizacijom i modernizacijom
proizvodnih kapaciteta postigli smo visok nivo operativne efikasnosti,
potvrđujući status pouzdanog i inovativnog partnera na tržištu, riječi su
Rasima Memagića, generalnog direktora kompanije Alma Ras i predsjednika Uprave.
Investicija u 2024. godini iznosila je 2.200.000 KM, čime je kompanija
dodatno unaprijedila proizvodne kapacitete i tehnološku opremljenost. Tokom
godine proizvedeno je 18,3 mil artikala od čega je 17% za B2B kupce proizvedeno
prema strogim GOTS standardima, koji zahtijevaju ekološki i društveno odgovoran
proces proizvodnje. Više od 30% njihove ukupne proizvodnje ostvaruje se
korištenjem obnovljivih izvora energije.
Neprekidan fokus
na kvaliteti: Digitalizacija kao pokretač uspjeha
“Zadovoljstvo naših kupaca uvijek je naš najveći prioritet. Naša misija je
osigurati da svaki kupac osjeti vrijednost našeg brenda, ne samo kroz kvalitet,
već i kroz cjelokupno iskustvo koje im pružamo”, istakao je Asmir Numanović,
direktor prodaje i član Uprave.
Ovaj pristup donio je značajne poslovne rezultate u tekućoj godini –
prodaja Alma Ras brendova porasla je za 8% u odnosu na prethodnu godinu, dok je
online prodaja zabilježila impresivan rast od 28%. Kroz loyalty program,
kompanija je kupcima vratila 450.000 KM, dodatno jačajući povjerenje i
lojalnost.
Neprekidno ulaganje u kvalitet proizvoda i usluga, kao i digitalizacija
procesa kontrole kvaliteta, omogućili su još veću efikasnost i preciznost. Na
tim temeljima Alma Ras nastavlja graditi svoj razvoj i jačati poziciju na
globalnom tržištu.
Među prvima su započeli implementaciju digitalnih pasoša proizvoda,
pružajući kupcima potpunu
transparentnost i sigurnost u svakom koraku procesa. Digitalni pasoši omogućuju
praćenje proizvoda od njegove proizvodnje do krajnjeg korisnika, osiguravajući
detaljne informacije o porijeklu, sastavu, certifikatima i uvjetima
proizvodnje.
Razvoj
uposlenika i digitalizacija HR procesa
U 2024. godini, Alma Ras je stavila poseban fokus na razvoj zaposlenika i growth
program razvoja menadžmenta. Kroz program Orbita, prepoznati su ključni talenti
koji će doprinijeti daljem rastu kompanije, dok je više od 50 zaposlenika
uključeno u razvojni program AR top tim.
Digitalizacija HR procesa unaprijedila je regrutaciju, selekciju i
profesionalni razvoj. Uvedeni su Onboarding i Referral programi kako bi se
olakšao prijem i adaptacija novih članova tima. Za
edukaciju uposlenika, ove godine uloženo je 180.000 KM. Osim toga, kompanija
kontinuirano ulaže u projekte koji unapređuju zdravlje i dobrobit svojih
zaposlenika, riječi su Sedine Memagić, direktorice razvoja i inovacije
kompanije, te supervizorice HR i marketing odjela.
Razvijanje kolekcije za renomirane brendove i nove
kolaboracije
Za renomirane brendove Armani i Calida u potpunosti su razvili posebne
linije, čime je Alma Ras pokazala svoju sposobnost da odgovori na najviši nivo
zahtjeva tržišta.
Na domaćem tržištu posebnu pažnju izazvala je online kolekcija “Key Capsule
Collection”, koja predstavlja krunu rada Sedine Memagić, tihe, ali moćne figure
iza mnogih od najupečatljivijih kampanja Alma Ras brenda. Trend kolaboracije brendova ispratili su uspješnom
saradnjom s mladim dizajnericama Matejom i Neirom koja je pomjerila granice,
osvojila nove kupce, te ostvarila izvanredne rezultate. Kolekcija kupaćih
kostima unaprijeđena je novim modelima i kontinuirano prati trendove.
„Godinu su obilježile brojne društveno odgovorne kampanje koje su potvrdile
našu posvećenost zajednici, zaposlenicima i održivom razvoju, što ćemo
nastaviti graditi i u budućnosti, a vrijednost tih projekata iznosila je oko 180.000
KM“, rekla je Nermina Kadrić, marketing menadžerica kompanije Alma Ras. Kao
posebne projekte istakli su kampanju Podrška koju volim, S ljubavlju za vas
sašila, Priroda koju volim, Alma Ras Industry Day i podrška lokalnom NK
“Stupčanica”.