U sklopu treće godine evropskog programa “Peach
Flavors”, u restoranu Four Seasons Penthouse u Sarajevu, prošle sedmice održan
je B2B događaj koji je uključivao prezentacije proizvoda i live cooking show.
Tokom događaja, učesnici, među kojima su bili
uvoznici, distributeri, veletrgovci, predstavnici HORECA sektora, mediji i food
blogeri, imali su priliku saznati više o prednostima evropskih konzerviranih
breskvi.
Prisutnima su se obratili Georgios T. Kolias,
zamjenik šefa misije u Ambasadi Grčke u BiH, Sotirios Skourtopoulos, COO, i
Katerina Valavani, predstavnica kompanije Alexander S.A., te Konstantinos
Tsavdaridis, predstavnik Economotechnikija. Događaj je upotpunjen izvrsnom
prezentacijom nutricioniste Tarika Zolotića, koji je govorio o nutritivnim
vrijednostima breskvi, kao i posebnim showom poznatog kuhara Nermina Hodžića,
koji je pripremao jela s konzerviranim breskvama, stvarajući savršenu harmoniju
okusa i mirisa.
Tokom ručka, učesnici su imali priliku informisati
se o evropskoj kampanji "Peach Flavors" i raspraviti o mogućnostima
buduće poslovne saradnje i unapređenja ekonomskih odnosa između BiH i Grčke.
Kampanja "Peach Flavors" ima veliko
značenje i vrlo je važno da se adekvatno predstavi uglednim predstavnicima
HoReCa sektora, uvoznicima i distributerima. Delcof, kao mreža industrije
konzerviranog voća, radi na predstavljanju visokokvalitetnih evropskih
konzerviranih proizvoda svijetu s primarnom namjerom povećanja obima
komercijalne razmjene proizvoda.
Evropske konzervirane breskve iz Grčke prepoznate
su širom svijeta po svom izuzetnom okusu i svježini, budući da se obrađuju i
standardiziraju prema najstrožim kriterijima kvalitete i sigurnosti hrane odmah
nakon berbe.
Kampanja "Peach Flavors West Balkan", koju
finansira Evropska unija, ima za cilj promovisati ove visokokvalitetne
konzervirane breskve među potrošačima u Bosni i Hercegovini, Albaniji, Srbiji,
Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji, te povećati njihovu svijest i potrošnju.