Svečana dodjela priznanja MUST HAVE brendovima za
2025. godinu održana je danas u Mercator centru Ložionička. Ovaj događaj okupio je predstavnike vodećih FMCG
kompanija, trgovačkih lanaca, distrubutera, ali i prateće industrije, koji
svojim radom doprinose jačanju tržišta i prepoznatljivosti brendova kod
potrošača. Samu dodjelu pratio je veliki broj medijskih partnera koji već
godinama sudjeluju u promociji i daju nesebičnu podršku projektima poput ovog.
Cilj MUST HAVE projekta je istaknuti brendove
koji su prepoznati kao neizostavni dio potrošačkih korpi. Kriteriji za izbor
uključuju kvalitet, dostupnost, inovativnost i kontinuiran rast na tržištu.
Dodjela ovih priznanja služi kao svojevrsna potvrda brendovima koji su uspjeli
izgraditi povjerenje potrošača i zadržati vodeću poziciju u svojoj kategoriji.
Uspjeh izabranih brendova temelji se na visokom kvalitetu proizvoda,
dosljednosti i sposobnosti prilagodbe potrebama modernog potrošača.
„Projekat MUST HAVE je više od same dodjele plaketa
– to je prilika da se oda priznanje brendovima koji su dio svakodnevnog života
potrošača. Ovi proizvodi nisu samo na policama, oni su dio naših navika i
potreba. Svake godine svjedočimo tome koliko se industrija razvija, prilagođava
novim trendovima i usmjerava ka kvaliteti. Ova priznanja su i svojevrsna
zahvalnost brendovima koji neprestano podižu ljestvicu u svom poslovanju.
Čestitam svim dobitnicima i zahvaljujem partnerima koji su prepoznali značaj
ovog projekta“, izjavio je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore
magazina, koji je ujedno i organizator ovog projekta.
Priznanja MUST HAVE brendovima potvrđuju
njihovu poziciju kao neizostavne opcije za svakodnevnu kupovinu. Ovi proizvodi
postaju svojevrsni vodič potrošačima, pružajući im sigurnost u kvalitetu i
pouzdanost. Za brendove ovo priznanje predstavlja poticaj za dalji razvoj,
inovacije i jačanje konkurentnosti.
Da
podsjetimo, projekat je počeo specijalnim izdanjem InStore
magazina, koje je posvećeno odabranim brendovima za 2025. godinu, zatim je
nastavljeno svečanom dodjelom, a tokom januara i februara MUST HAVE brendovi
bit će posebno istaknuti u najvećim Konzum, Mercator i Kort marketima širom
Bosne i Hercegovine. Njihovo prisustvo na bočnim i redovnim policama dodatno će
olakšati potrošačima da pronađu svoje omiljene proizvode, istovremeno
osiguravajući veću vidljivost i dostupnost nagrađenih brendova.
Pored toga, početkom naredne godine slijedi
promocija putem mreže LED displeja, na lokacijama širom Bosne i Hercegovine,
čime će MUST HAVE brendovi
dobiti modernu i efikasnu vizuelnu prepoznatljivost. Uz ovu aktivnost, bit će
realizirana i digitalna kampanja na društvenim mrežama, koja će osigurati
direktnu komunikaciju s potrošačima, promovirajući vrijednosti i posebnosti
odabranih brendova.
Ovako detaljan i strateški osmišljen pristup
potvrđuje ozbiljnost, snagu i dugoročni značaj projekta MUST HAVE. Kroz
kombinaciju printanih i digitalnih medija, maloprodajnih aktivnosti i događaja
uživo, ovaj projekat uspješno promovira brendove koji oblikuju tržište, unose
inovacije i donose dodanu vrijednost potrošačima.
MUST HAVE brendovi za 2025 su: Argeta, Arla
Apetina, Badel Antique Pelinkovac, Cockta, El Grito, Elephant, Fructal
Pelinkovec, Grand kafa, Juicy Ice Tea, La Rive – Her Chois,Lasta krem štapići, Mi 99 dimljeni svježi
sir, Mi 99 maslac classic, Mi 99 vrhnje za kuhanje, Milka Biscuits, Milka Bar,
Milka Leo, Fructal Prior Viljamovka, Nutrino Lab, Oreo, Patelina, Pfanner,
Plantago čajevi, Fini Mini Noodle, O’Plant, Prekrašni štrudlice, San Pellegrino
Naturali, 7 Days Croissant, Smoki, Spezi, Štark bananica, To sokovi, Tomico
paradajz pire, Vina Laguna, Violeta Double Care, Ziaja C.B3, Ziaja Cashmere.