U Sarajevu je jučer završen 11. FMCG RETAIL
SUMMIT, koji je ponovo okupio vodeće aktere industrije robe široke potrošnje,
trgovine i distribucije.
Više od 500 učesnika iz 64 kompanije imalo je
priliku poslušati izvrsna predavanja i dinamične panel-diskusije, širiti
poslovnu mrežu, uz razmjenu iskustava, inovacija i najboljih praksi koje
oblikuju budućnost ovog sektora.
Centralni događaj najveće konferencije o robi
široke potrošnje bio je panel s predstavnicima vodećih trgovaca u BiH, u kojem
su učestvovali: Ljiljana Kunosić, CEO Bingo Group, Damir Šlosel, direktor dm
BiH, Nihad Imširović, predsjednik Uprave Konzuma d.o.o. Sarajevo, i Slavko Sić,
CEO i predsjednik Uprave Ina i Energopetrola. Oni su se jednoglasno složili da
su vremena izazovna, ali da su spremni suočiti se s promjenama i pronaći
rješenja koja će osigurati stabilnost tržišta i odgovoriti na potrebe potrošača.
Na kraju su dodali da je njihov zadatak osigurati kvalitetnu ponudu, stabilne
lance snabdijevanja i iskustvo kupovine koje odgovara novim očekivanjima
tržišta.
Budućnost
industrije kroz prizmu inovacija i trendova
Ove godine, kao i prethodnih, organizatori su
se potrudili osigurati bogat program s fokusom na važne teme koje definiraju
budućnost industrije: digitalizacija, održivost, promjene u potrošačkim
navikama i inovacije u ambalaži.
Istaknuti govornici, uključujući vodeće
menadžere, poduzetnike i istraživače, podijelili su svoja iskustva i vizije o
budućnosti industrije, naglasivši važnost fleksibilnosti i prilagođavanja, ali
i zajedničkog djelovanja.
-
FMCG RETAIL SUMMIT nije samo mjesto za
razmjenu znanja, već i prilika za uspostavljanje novih partnerstava i jačanje
industrije kroz zajedničke projekte i inicijative. Kroz ovakve događaje zajedno
doprinosimo razvoju sektora robe široke potrošnje. Napominjem da je, shodno
interesovanju, odlučeno da centralna tema Sarajevo Marketing Summita, koji se
održava u oktobru, bude Marketing u FMCG industriji, izjavio
je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina i
organizator ovog događaja.
Priznanja
za lidere u industriji
FMCG sektor je dinamičan, pun izazova, promjena i
novih prilika. Svaka godina donosi novitete, potrošačke navike se mijenjaju, a
tržište se neprestano prilagođava. No, jedno ostaje nepromijenjeno – ljudi koji
pokreću ovu industriju i koji nesebično doprinose njenom rastu i razvoju.
Tako se već tradicionalno, u sklopu konferencije
dodjeljuju priznanja najistaknutijim profesionalcima. Na svečanoj večeri uoči
11. FMCG RETAIL SUMMITA, priznanje za doprinos razvoju FMCG industrije uručeno
je Damiru Šloselu, direktoru dm drogerie markt Bosna i Hercegovina.
Posvećenost gospodina Šlosela, kao i kompletnog tima koji predvodi, učinila je dm
drogerie markt Bosna i Hercegovina jednim od lidera tržišta, a ova nagrada
potvrđuje njihovu dugogodišnju viziju i uspjeh.
Pored toga, dodijeljena su i priznanja najboljim
category managerima iz vodećih trgovačkih lanaca u BiH.
Oni koji su svojim zalaganjem i predanim radom
zaslužni za uspješan rad i postizanje izvrsnih rezultata u cjelokupnom retail
lancu nagrađeni su priznanjima: Armina Suljić, rukovoditeljica robnih programa
alkoholna i bezalkoholna pića, duhan, topli napici i hrana za djecu u kompaniji
Bingo; Irma Zolj Džeko, category
managerica za njegu lica i make up u komapniji dm BiH; Jasmina Mešanović, category
managericu za Snacks, Basic dry food, Basic Fresh food, Household u kompaniji Holdina
d.o.o.; Edin Durmišević – category manager na kategorijama svježe meso i
riba u kompaniji Konzum d.o.o. Sarajevo.
Pored
priznanja istaknutim category managerima, poseban trenutak bila je dodjela
nagrada simboličnog naziva “Naši heroji”, predstavnicima zaposlenika trgovačkih
lanaca za svakodnevni trud i nastojanje da potrošačima pruže što bolju i
kvalitetniju uslugu. Ovogodišnji dobitnici nagrada su: Zarifa Čaušević, iz kompanije Bingo; Lejla Avdić
Pašagić, iz kompanije
dmBiH; Samir Klempić, iz kompanije Energopetrol; Željka Šarac, iz kompanije Holdina; Esma
Čerkez, iz kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo za brend Konzum, Žana Modić, iz
kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo za brend Mercator.
Organizator konferencije je marketinška
agencija Altermedia i InStore magazine, uz podršku vodećih kompanija iz
industrije kao sponzora i partnera. Naredno druženje zakazano je za 26. mart
2026.
FMCG RETAIL SUMMIT nastavlja da bude centralno
mjesto okupljanja profesionalaca iz sektora robe široke potrošnje, donoseći
inovacije, trendove i prilike za rast cijele industrije.
Generalni
sponzor: Planet
Retail
partneri: dm, INA i Energopetrol, Bingo, Konzum i Mercator
Zlatni
sponzori: PIS, Mi99, NLB Banka, Lactalis, Mastercard
Oficijelno
vozilo: Guma M
Srebreni
sponzori: DS Smith, Ananas, Najlepše želje, Bioten, Nelt, Fino.
Prijatelji
projekta: Ledo, Dr. Oetker, Hercegovina Produkt, Menprom, Perutnina Ptuj,
Binvest, Grand Black'n'Easy, Čokolino, Cedevita Vitamin Water, Vina Laguna,
Boreas, Argeta, Lasta, OVNAK, InfoStudio, Fine Food, ASBIS, Jaffa Crvenka,
Karika, Patelina, Antique.
Medijski
pokrovitelji: Hayat, Face, O KANAL, PINK BH, OBN, NOVA BH, Federalna TV, RSG
Radio, bljesak.info, radiosarajevo.ba, FBL, Zdravi Portal, Faktor, Ladies In,
Buka, Marx, In Store magazin, Gracija, Biznis Info, Furaj.ba, Business magazin,
VISIT BiH, Nova Oprema, Connect Media, Max Media, Metromedia, Profitiraj.ba,
Banke & Biznis, Manager.ba, akta, aktalk Podcast, Dnevni list.