Kompanija Microsoft je prijavila prekid usluge za svoje Microsoft 365 aplikacije i usluge, što utječe na kompanije i korisnike širom svijeta.
Veliki broj korisnika širom svijeta prijavio je probleme s Microsoftovim uslugama na Downdetector.com, web stranicu koja prati prekide usluga.
- Istražujemo problem koji utječe na mogućnost korisnika da pristupe raznim Microsoft 365 aplikacijama i uslugama - naveo je Microsoft 365 u statusu na mreži X rano u petak.
Naveli su i da rješavaju problem.
Prema posljednjim informacijama, niz australijskih institucija, uključujući velike banke, medije i aviokompaniju, prijavio je da ih je pogodio masovni prekid IT-a, piše
BBC.
Jetstar je "osakaćen" na aerodromu u Sydneyju, supermarketi doživljavaju haos na kasama, a autocue, grafika i kompjuteri su otkazali što utječe na medije, odnosno mreže za emitovanje.
Nekoliko sati prije nego što je Australija ozbiljno pogođena, nekoliko aviokompanija u SAD-u je također prijavilo da moraju prizemljiti avione zbog IT problema.
Uzrok kvara je nejasan, ali mnogi od pogođenih su ga povezali sa Microsoft PC operativnim sistemima.
Australska web stranica o prekidu rada Downdetector prikazuje probleme koje su prijavili Nacionalna banka Australije, telekom kompanija Telstra, Google i drugi.
U saopćenju, australski nadzornik za kibernetičku sigurnost je rekao da nema informacija koje bi sugerirale da je riječ o incidentu u vezi sa cyber sigurnošću.
- Naše trenutne informacije su da se ovaj prekid odnosi na tehnički problem sa softverskom platformom treće strane koju koriste pogođene kompanije - navedeno je u saopćenju.