open-navfaktor-logo
search
Moj dom
Baštenski namještaj inspirisan prirodom: Da li ste nekada čuli za hotele za insekte?
Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog svijeta i ravnoteže života u prirodi, a prema procjenama, svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih.
14.04.2022. u 13:49
get url
text

Ipak, proces urbanizacije širom svijeta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi riješila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za insekte. Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski namještaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju "Feel Scandinavia".

Pored toga, predstavljeni su i novi baštenski setovi i prozvodi sa FSC certifikatom za kreiranje ljetne oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje riže, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.

Prema riječima Ana-Marije Slukan, Sales i Marketing Manager-a za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirisani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svijet i nedavne promjene u svakodnevici koje su se događale na svjetskom nivou.

Zvjezdana Novak, Communications Manager JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je da je misija kompanije da proizvode učini vanvremenskim kada je riječ o estetici, funkcionalnosti i održivosti.

 

- Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza sa malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju šta mogu da učine kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Vjerujemo da zajedničkim snagama možemo da dovedemo do zelenije budućnosti - izjavila je Novak.

Promociji su prisustvovali mediji i influenseri iz BiH, Srbije, Hrvatske, Slovenije, kao i Nj.E. Ole Frijs-Madsen, ambasador Kraljevine Danske u Hrvatskoj koji je istakao važnost prijateljskih odnosa Danske i država u regionu, kao i specifičnosti danskog stila života.

Događanja u proteklom periodu i pandemija promijenile su potrošačke navike - mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i bijeg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi, idealno spojeni sa postojećom ponudom JYSKa.

Vesna Kukić Lončarić, Country Manager za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je kako je potraga za novim, funkcionalnijim i održivim rješenjima postala svakodnevica.

- Svijet se mijenja velikom brzinom, a mi se trudimo da održimo korak i svakom poslovnom odlukom potvrdimo ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama i održivost -  naglasila je Kukić Lončarić.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.