Bubrezi su važan organ u tijelu jer su odgovorni za čišćenje organizma od toksina, ali i održavaju pH vrijednost u ravnoteži.

Kako biste očuvali njihovo zdravlje, vrlo je važno kako se hranite.

Ljekari ističu nekoliko namirnica koje će pomoći da bubrezi bez problema obavljaju svoj posao i ostanu zdravi:

Bijeli luk

Kako pretjeran unos soli može uzrokovati bolesti bubrega, savjet stručnjaka je da izaberu zamjenski začin ili povrće, poput bijelog luka kako bi hrani dali više okusa.

Bijeli luk odlična je alternativa jer je izvor vitamina C i B6. Također, sadrži protivupalna svojstva i jak je saveznik u borbi protiv bakterija koje potencijalno mogu ugroziti zdravlje bubrega.

Maslinovo ulje

Svi znamo da se radi o namirnici koja je odlična za zdravlje, a sadrži i zdrave masnoće, pa je idealna za kuhanje, preljeve salata i marinadu. Sadrži protivupalna svojstva te štiti bubrege od upala, ali ako imate bubrežne kamence ono će im "olakšati" izlazak iz tijela.

Kupus

Izvor je vitamina K i C, i sadrži zavidnu količinu vitamina B6, folne kiseline i vlakana. Također, ima mali udio kalija, što ga čini posebno adekvatnim za održavanje zdravlja. U kupusu se još nalaze fitohemikalije, nutrijenti koje daju različite boje voću i povrću, a koje razdvajaju slobodne radikale, te, slično kao lipoken, smanjuju rizik od razvoja hroničnih bolesti.

Brusnica

Brusnica je poznata kao idealna namirnica kada su u pitanju urinarne infekcije, a na sličan način mogu pomoći i u probavnom traktu i samim tim i bubrezima.

Jaja

Bjelance je odličan izvor proteina, a sadrži vrlo malo fosfora. Proteini koji se nalaze u jajima sadrže aminokiseline koje pomažu bubrezima da funkcioniraju pravilno.

Peršun

Peršun je jedna od namirnica koja čisti bubrege od svih toksina. Možete ga kombinirati sa svim jelima, a najbolje je pripremiti čaj.