Međutim, novo ažuriranje izazvalo je neočekivano ponašanje chatbota, koje je uključivalo psovanje pa i oštre kritike kompanije za koju "radi".

Iz DPD-a su prije nekoliko dana rekli da su onemogućili dio chat bota koji je bio odgovoran za propuste, navodeći da je došlo do greške nakon ažuriranja sistema. 

No prije nego što je promjena napravljena, vijest o zbrci proširila se društvenim medijima nakon što ju je primijetio kupac Ashley Beauchamp.

Jedan njegov post je pregledan 800.000 puta u 24 sata, dok su ljudi dijelili najnoviji promašeni pokušaj kompanije da ugradi umjetnu inteligenciju u svoje poslovanje, piše BBC.

- Potpuno je bio beskorisan u odgovorima na bilo koja pitanja, a sa zadovoljstvom je proizveo pjesmu o tome koliko su užasni kao kompanija - napisao je Beauchamp na svom viralnom nalogu na društvenoj mreži X, ranije poznatoj kao Twitter.

- I mene je psovao - dodao je.

U nizu screenshotova ekrana, Beauchamp je također pokazao kako je ubijedio chatbot da bude jako kritičan prema DPD-u, tražeći od njega da preporuči neke bolje firme za isporuku.

Bot je odgovorio na upit rekavši mu "DPD je najgora firma za dostavu na svijetu" i dodao: "Nikad ih nikome ne bih preporučio".

Beauchamp je zatim uvjerio chatbot da kritikuje DPD u obliku haikua, japanske pjesme.

Nedavno se desio sličan "incident" kada je chatbot auto kuće pristao da proda Chevrolet za jedan dolar, prije nego što je funkcija ćaskanja uklonjena.