open-navfaktor-logo
search
Rok izgradnje 20 mjeseci
Dionicu autoceste Tarčin-tunel Ivan gradit će Euro-Asfalt i Granit
U sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru u ponedjeljak 24. augusta bit će potpisan ugovor o izgradnji autoceste na dionici Tarčin-Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 1, Tarčin-ulaz u tunel Ivan.
21.08.2020. u 22:39
get url
text
Tarčin – tunel Ivan
Tarčin – tunel Ivan

Ugovor će potpisati Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i Hamed Ramić u ime konzorcija izvođača radova Euro – Asfalt d.o.o. Sarajevo i Granit AD Skopje, te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka sa strane JP Autoceste FBiH i Almedin Husomanović u svojstvu svjedoka ispred konzorcija izvođača radova.

Vrijednost ugovora za izgradnju poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 77.903.313,84 eura, odnosno 66.584.028,92 eura bez PDV-a i biti će finansiran sredstvima osiguranima kod Evropske investicijske banke (EIB) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,7 miliona eura.

Dužina Lot-a 1, Tarčin – ulaz u tunel Ivan, je 4,9 km. Početak ove poddionice je na kraju dionice Lepenica – Tarčin, odmah poslije petlje Tarčin. U prvom dijelu predmetne autoceste, na mjestu uklapanja u prethodnu dionicu pa sve do početka mosta M1 – Raštelica 1, u dužini od 1200 m trasa je u dosta visokim nasipima i armiranoj zemlji.

Nakon ovog sektora trasa prelazi mostom Raštelica 1 na suprotnu padinu. Most prelazi preko magistralne ceste M17 i rijeke Kalašnice. Most ima 13 raspona i ukupne je dužine 518 m. Zbog ograničenog prostora predviđeno je odmorište tipa 1 (odmaralište bez uslužnih objekata). Nakon lijevog odmorišta lociran je most M2 – Raštalica 2, koji premoštava magistralnu cestu i širu dolinu, tako da ovaj most ima 19 raspona i ukupnu dužinu 609 metara. Bitno je napomenuti da je na ovom mjestu magistralna cesta u usponu, sa tri trake (traka za spora vozila). Desno odmorište zajedno sa uključnim i isključnim rampama locirano je na prostoru skoro od mosta M2 pa sve do ulaska u tunel Ivan.

Predviđeni rok izgradnje je 20 mjeseci, saopćeno je iz JP Autoceste FBiH.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.