navbar

COOLSTYLE

faktor
search
search
search
Trikovi trgovaca

Evo zašto se narandže i mandarine prodaju u crvenim mrežastim vrećicama

Za razliku od njih, limun se uvijek prodaje u bijeloj, žutoj ili zelenoj mrežici

Objavljeno: 04.11.2019. u 20:36
get url
text

Vjerovatno ste primijetili da se narandže i mandarine u trgovinama često upakovane u crvene mrežaste vrećice.

Za razliku od njih, limun se uvijek prodaje u bijeloj, žutoj ili zelenoj mrežici.

Razlog ovakvog izbora ambalaže, čini se, nije slučajan.

Naime, u crvenoj mrežici mandarine izgledaju rumenije, odnosno, zrelije, poželjnije, pa je i veća vjerovatnoća da će ih kupci poželjeti kupiti.

Trgovci se služe istim trikovima kada su u pitanju i limun i grejpfrut kojima najbolje odgovoraju bijela, žuta ili zelena mrežica.

Nije slučajno ni to da su korpe u prodavnicama sve veće, a Martin Lindstrom, autor knjige koja se bavi trikovima trgovaca, kaže da zahvaljujući većim korpama kupci kupuju 19 posto više proizvoda.

Jedan od načina da povećaju prodaju je i trik trgovaca da frižidere s mlijekom i mliječnim proizvodima stave na kraj prodavnice, jer upravo to su proizvodi koje većina ljudi svakodnevno kupuju.

Baš zbog takvog razmještaja, kupac mora obići cijelu prodavnicu samo da dođe do osnovnih namirnica koje mu trebaju, a i time je velika vjerovatnoća da će mu nešto neplanirano „zapeti za oko“ dok prolazi.